Toon posts:

headsets

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik ben op zoek naar een nieuw headset.
nu heb ik in 2 jaar al 4 headsets op gemaakt ;)
al deze headsets waren met kabel (overal knik in de kabel), dus ik wil wel het liefst een draadloos headset met microfoon...
nu heb ik al een mooi headset van logitech gevonden... maar is dit een goeie? (qua geluid enzow) en hoe word deze opgeladen?

maar nu heb ik een paar leuke aanbiedingen van 5.1 of 6.2 headsets gezien... ook draadloos... maar dan zonder microfoon...

kent iemand een draadloos 5.1/6.2 headset met microfoon? dat zou het mooiste zijn..

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Ga eerst es die 5.1 meuk horen. In de praktijk is er niets van waar, heb zo'n Zalman ding gehad. Enige keer dat ik het echt hoorde was bij de Realtek test maar het is niet te vergelijken met goedgeplaatste speakers. Gewoon stereo nemen dus :)

Ik heb nog een Sennheiser RS140 over, mocht je interesse hebben. Helaas zonder mic...

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:21

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ik zou zeggen dat GoT in een zoektocht naar headsets niet het begin mag zijn.
Er is via de search genoeg te vinden, en ook google heeft vast wel iets.

Verder had je op de logitech pagina kunnen lezen dat er een "wisselstroomlader" meegeleverd wordt.

Met andere woorden, we zien op GoT graag dat iemand "eigen" inzet vertoont. Dat mis ik hier nu een beetje.

Als laatste is dit een "wat moet ik kopen" vraag, die hebben bijna nooit een overlevingskans.

[ Voor 9% gewijzigd door teacher op 11-07-2008 01:00 ]

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.