• apekoek
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-11-2025
Wat zou het probleem kunnen zijn? Ik heb hier een beamer die eerst na een half uur uit valt, en dan als ik hem dan weer aanzet om de 15 minuten uit valt. Zou dit een repareerbaar probleem kunnen zijn? De lamp doet het nog en heeft nog maar 200 uur op de teller. Voor alle duidelijkheid, in die tijd dat de beamer het doet, dan doet die het met lamp en al nog gewoon goed. Hopelijk weet iemand waar het aan zou kunnen liggen, alvast bedankt :)

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Merk, model, type is altijd handig te vermelden.

Te heet misschien?

• apekoek
Het is een Philips bSure. Te heet? Zou zelf een ventilator aanbrengen wat uit kunnen halen?

Verwijderd

Ik vermoed overhitting. Probeer eens in het service menu te komen, daar kan je vaak de temperatuur volgen. Even googlen om er achter te komen hoe je er in komt, zal niet altijd te vinden zijn echter.

Verwijderd

Gaat over een andere projector maar goed, wie weet.

Check if the unit has a Filter Timer ? If it does have one - check the hours on it and reset it.

If the problem stil occurs or there is no filter timer in the Menu - check that all your fans are running.

Hope this is of help

• apekoek
Stel het is oververhitting, zou zelf een fannetje aanbrengen kunnen helpen?

Verwijderd

Zit er geen fan in dan?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Moet haast wel een fan in zitten. Schroef hem open, kijk of hij draait.

Als er nog garantie op zit, zou ik daar even aanspraak op maken. Niet zelf lopen klooien als het niet nodig is.

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Zoiets heb ik ook wel eens bij een beamer gezien en dat was inderdaad de beveiliging tegen oververhitting. Weet je zeker dat er niet een Fan geblokkerd is of dat de beamer met een lucht gat ergens tegen aan staat?

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Pagina: 1