Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of dit de juiste categorie is waar deze topic in thuis hoort, maar dat merk in vanzelf.

Beste Tweak-o-forums,

Ik ben zeer veel weg voor mijn werk in het land, geen tijd om even naar huis te gaan en snel mijn zakelijke e-mails via exchange binnen te proppen, Nu heb ik een abonnement bij T-Mobile waarmee ik onbezorgd voor €9,50 per maand kan wappen. Ik beschik over een Bleutooth 2.0 Stickje die ik in me laptop prop en waarmee ik dus bestanden over en weer kan verzenden, Nu had ik met de helpdesk van T-Mobile gebelt en gevraagd of ik een inbelmodem kan maken. Dat kon, met gebruikersnaam/wachtwoord tmobile en als telefoonnnummer *#99#. Daarmee verbindt de computer mij niet en krijg ik dat het nummer niet juist is.

Weet iemand hoe ik een verbinding tot stand kan brengen zonder al deze ellende, bij voorbaad dank!

Rick

• asmi
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Het 'telefoonnummer' moet *99# zijn.
Je kunt zonodig ook nog at+cgdcont=1,"IP","internet" toevoegen als modem-initialisatie (is normaal gesproken niet nodig). Voorzover ik me kan herinneren hoef je geen usernaam/password in te vullen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg het volgende maar hij maakt geen verbinding.

Ik heb een KE850 (Prada) met gprs aanstaan via de instellingen.

Vervolgens krijg ik dat er geen verbinding gemaakt kan worden terwijl de verbinding tussen computer en telefoon correct zijn.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JMWkxbpe0UGVyaarR4zbEeMH/thumb.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2008 21:50 ]

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Waarom pak je niet die PAN?

Goedkoop bellen via VoIP

• brandsbeer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-11 06:24
Hello,

Welke telefoon gebruik je hiervoor?

Ik zelf heb een MDA Vario. Deze koppel ik via een usb kabel aan mijn pc / laptop.
Dan moet ik er eerst voor zorgen dat mijn active sync uitstaat.
Dan heb ik bij mijn MDA een progje gekregen om verbinding te maken.

aangezien ik niet het wiel opnieuw ga uitvinden hier een linkje:
http://mdavario.mysites.nl/mypages/mdavario/287971.html

Hopenlijk helpt je dit weer iets op (de goede) weg.

Gr William

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:36
Kijk eens naar DaCoTa in "[Ervaringen] ASUS EEE PC - Deel 6"

Dat gaat over KPN, maar staan een aantal links in naar verzamelpagina's met meer instellingen.

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
brandsbeer schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 17:41:
Hello,

Welke telefoon gebruik je hiervoor?
8)7

Is die bundel bij t mobiel echt via wap/gprs? Dat is dus zo traag als wat dan. Ondersteund je LG geen 3g? Ik heb pas mijn nieuwe W890i ff uitgetest met mijn laptop en werkte als een speer.
Via bluetooth en via de datakabel. Ik heb trouwens een abo van telfort met een databundel. Dat werkt nu wel met 3G.

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

T-Mobile kan inderdaad ook via 3G.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

• Boom
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-11 12:59
Kreeg je bij die telefoon dan geen drivers hiervoor? Mijn Nokia 6300 had keurig een cdtje waarop dan software stond (Nokia PC Suite, als ik het goed heb) en door middel van deze software kreeg ik bij mijn Netwerkverbindingen een "Nokia 6300 USB Modem (OTA)". Misschien dat de Drivers of dus PC Suite software van jou telefoon dat ook aanbieden.

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Joene94 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 20:47:
Kreeg je bij die telefoon dan geen drivers hiervoor? Mijn Nokia 6300 had keurig een cdtje waarop dan software stond (Nokia PC Suite, als ik het goed heb) en door middel van deze software kreeg ik bij mijn Netwerkverbindingen een "Nokia 6300 USB Modem (OTA)". Misschien dat de Drivers of dus PC Suite software van jou telefoon dat ook aanbieden.
Ik heb zo'n CD nooit nodig gehad. Ik gebruik een bluetooth-driver van de bluetooth module, maar dat is alleen een stuurprogramma van de module, geen exta's. De rest is standaard Windows XP SP2. Daar zit ook een standaard bluetooth modem in. Die werkt bij mij (Nokia 6021 en E51) goed.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

*99# werkt inderdaad met alle nokia's. Waarschijnlijk dus niet met SE's ? Heb je het al eens via USB geprobeerd?

edit: volgens SE heb je SE PC Suite nodig:
http://www.sonyericsson.c...pcsuite/k850i?cc=nl&lc=nl
Erasmo schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 20:41:
T-Mobile kan inderdaad ook via 3G.
Nog steeds maar 128kbit/sec. Maar dan kan je prima mee internetten (16/17kB/sec haal ik met KPN).

[ Voor 21% gewijzigd door Glashelder op 18-07-2008 21:39 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik doe dat ook wel eens via GPRS met mijn E900. Op mijn PC via bluetooth en ook op mijn PDA. Als ik iets van internet opvraag belt hij automatisch in en kan gewoon de telefoon in mijn zak laten zitten. Werkt perfect :) Maar als ik straks een andere telefoon heb zal het wel wat sneller gaan aangezien GPRS niet echt super snel is. Maar de snelheid neem ik voor lief, vind het al mooi dat ik het in nood gevallen kan gebruiken.

Maar eigenlijk mag het helemaal niet toch? Ik heb Hi en ik las eens een keer zo iets dat je het niet mag koppelen ofzo.

Maar goed ik ga dan ook niet dik veel data streamen. Heb er nog geen gezeik van gehad iig.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Sony Ericsson heeft een ander nummer: *99***&#, waarbij & staat voor de plaats van het internetprofiel wat je wilt gebruiken. Die plaats kun je vinden onder Pref>conn.>data comm.>Data acc.

APN is internet, gebruikersnaam en wachtwoord is tmobile.

Succes! :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 21:27:
[afbeelding]
De Prada is een mobiel van LG, niet van Sony Ericson. Een beetje verwarrend dat de TS het merk er niet bij noemde, aangezien serienummers van verschillende merken vaak op elkaar lijken en soms zelfs gelijk zijn...
Pagina: 1