Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[zonealarm] Geen Internetverbinding meer.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb hier een probleempje.

Ik gebruik al jaren zonealarm met veel plezier. Tot gisteren. Ik wou even het net op met Firefox, maar die gaf al snel een melding dat ie niet de site kon openen die ik wou. Ook Internet Explorer vertikte het. Ik gaf meteen UPC weer de schuld, er zal wel weer een storing zijn. Niet dus. Het rare was dat als ik een ping uitvoerde naar een site die gewoon wel contact kreeg. Toen heb ik voor de grap eens Zonealarm uitgeschakeld en HOPPA! Verbinding via de browser. Toen ben ik in zonealarm eens alle instellingen van Firefox en Explorer na gegaan. Die hadden alle rechten die ze nodig hadden. Zonealarm weer aan en weg verbinding. Vandaag maar even een andere zonealarm erop gezet om de proberen of dit wel werk. Hetzelfde probleem dus weer. Komt eropneer dat zonealarm iets blockt waardoor ik niet kan surfen of gamen (Americas Army).

Iemand een idee waar ik naar moet kijken/zoeken? Ik heb zover ik weer helemaal niks veranderd aan de instellingen

graag reactie ben nu nogal onbeschermd zonder ZA

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:25
klik :) Dit zou het moeten verhelpen :+

[ Voor 41% gewijzigd door asfaloth_arwen op 10-07-2008 20:00 ]

Specs

Verwijderd

Topicstarter
Kijk dat verklaart een heleboel.

Hartelijk dank man. Had dat nog niet gezien.

TNX