hd3850 stuk na (her)wisselen koeler ?

Pagina: 1
Acties:

• Losha
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-10-2025

Losha

clear my path motherfucker

Topicstarter
Sapphire HD3850 AGP

Ik had er een andere koeler op gezet, deze werd me iets te warm stressed (maar niet te heet) en had dus toch weer de originele erop gezet.
Was vergeten de power-connector op de kaart te zetten, zet de pc aan, fan gaat voluit en ledje op de kaart brandt (no power led) en doet verder niets (no signal en boot niet verder, geen tobo led activiteit of dergelijke)

PC weer, power-cnnector erop zetten en weer aan ... weer helemaal niets ...

kan ik er met een "gerust hart" van uit gaan dat ie de koeler transplantatie niet overleefd heeft ?
(verder niets raars te zien op de kaart of core zelf, heeft een week prima gewerkt)

Verwijderd

Werkelijk alles kan kapot zijn aan de PC dus alleen met onderdelen uitwisselen dan kom je ervan zelf achter wat er kapot is, maar het is misschien wel handig om te beginnen met de videokaart. ;)

• Losha
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-10-2025

Losha

clear my path motherfucker

Topicstarter
die heb ik uiteraard allang gewisseld met de oude, rest werkt prima (anders zou ik dit nu ook niet typen)
je kan er kennelijk tegenwoordig niet eens meer vanuit gaan dat "tweakers" onder elkaar dat wel snappen ;)

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
je mag er natuurlijk niet vanuit gaan dat de tweakers hier helderziend zijn ;)

Kan je de koeler niet nogmaals bevestigen?

edit: misschien statische electriciteit?

[ Voor 16% gewijzigd door bigfoot1942 op 10-07-2008 20:17 ]

• DaLoona
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-05 20:51

DaLoona

Certified nutcase since 1974

Sommige denken nog steeds dat we een glazen bol hebben schijnbaar :P
Het zou wel fijn zijn als we wat meer specs van je weten :)
Maar statische electriciteit zou ik ook denken.
Zit ie wel goed in het slot, CMOS al gereset?
Iets meer duidelijkheid wat jezelf al gedaan hebt aub _/-\o_, op deze manier is het ook gissen voor ons ;) .

Edit:

Leuke ondertitel voor een tweaker die denkt dat we alles weten, terwijl JIJ de vraag stelt :P

[ Voor 43% gewijzigd door DaLoona op 11-07-2008 09:03 ]

MSI X870E Carbon Wifi#9800X3D#NZXT Kraken 280#GB RTX5090 Gaming OC#32GB Kingston DDR5@6400MHz, C30, A-die#Samsung 850 EVO 500GB, OS#Samsung 870 EVO 2TB#Crucial MX500 1TB#WD SN850 Black 2TB#Be Quiet! Dark Power Pro 13, 1600W#Be Quiet! Shadow Base 800 FX