Dell Dimension 9150 | Intel Pent.-IV 3,4 GHz | 3070 MB mem | 400 GB hd | GeForce 8600 GTS | Vista HP
Verwijderd
Zal wel een random naam zijn van een stukje spyware, zoek eens in het registry of via msconfig of je hem kunt vinden.
Ik krijg wel wat terug bij google
Ik vind ook niks hoor, weet niet waar jij op zoekt?Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 18:06:
Zal wel een random naam zijn van een stukje spyware, zoek eens in het registry of via msconfig of je hem kunt vinden.
Same
[ Voor 6% gewijzigd door Tomino op 10-07-2008 18:10 ]
Verwijderd
Gewoon op 'pmaopydy' zoeken, krijg je dit topic terug.Tomino schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 18:07:
[...]
Ik vind ook niks hoor, weet niet waar jij op zoekt?
Hmmm, random letters, .dll in \system32, dat klinkt als de vundo/virtumonde trojan die ik hier gisteren eindelijk weg heb gekregen.
Windows defender, spybot s&d, malwarebyte's anti-malware en combofix hebben me er uiteindelijk vanaf geholpen, maar het is een hardnekkige ploert.
http://majorgeeks.com/Sym...o_Removal_Tool_d4430.html
Windows defender, spybot s&d, malwarebyte's anti-malware en combofix hebben me er uiteindelijk vanaf geholpen, maar het is een hardnekkige ploert.
http://majorgeeks.com/Sym...o_Removal_Tool_d4430.html
Malware > enkele reis naar Beveiliging & Virussen want dat is er speciaal voor 
Dat het onder Windows gebeurt is niet gelijk een reden om het dan maar in [WOS] te plempen, eventjes nadenken en goed kijken waar je topic dan wel hoort is ook een optie
Dat het onder Windows gebeurt is niet gelijk een reden om het dan maar in [WOS] te plempen, eventjes nadenken en goed kijken waar je topic dan wel hoort is ook een optie
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dit is duidelijk een rest van een stukje spyware.
Blijkbaar is de DLL in kwestie wel al verwijderd, want Windows kan hem niet meer terug vinden.
Het properste is om een log te maken met HijackThis.
Kijk in de FAQ als je niet weet hoe je dat moet doen.
Succes
Blijkbaar is de DLL in kwestie wel al verwijderd, want Windows kan hem niet meer terug vinden.
Het properste is om een log te maken met HijackThis.
Kijk in de FAQ als je niet weet hoe je dat moet doen.
Succes
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Pagina: 1