Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

VS 2005 Project niet bewaard door automatische updates

Pagina: 1
Acties:

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-11 19:51
Gister avond heb ik gewerkt aan een klein project-je, het was al aardig laat en ik deed mijn monitor uit en ging slapen. Nu kwam ik vanmiddag achter mijn computer en zag met verbazing dat mijn computer opnieuw was opgestart en dat "de nieuwe updates zijn geïnstalleerd". Meneer de PC heeft zich dus opnieuw opgestart.

Het lullig is nu dat hij mijn project niet bewaard heb. Ik heb wel de files bewaard maar niet als project. Weet iemand waar ik mijn bestanden dan terug kan vinden. In "D:\Mijn documenten\Visual Studio 2005\Backup Files\WindowsApplication1". Kan ik niks terug vinden, map is gewoon leeg. Google levert geen resultaten op en kan ook niet echt een goede zoek query voor dit probleem verzinnen.

Schiet tussen de palen en je scoort!

• NilsVG
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-11 11:58

NilsVG

GoT n00bie

Als je Visual Studio opnieuw opstart, krijg je dan geen dialog om files te restoren? En in "D:\Mijn documenten\Visual Studio 2005\Projects\WindowsApplication1", staat daar niets?

Als je niets terug vind, kan je van je bestanden nog altijd een project maken, door: File > New > Project from existing code.
Hopelijk heb ik je wat geholpen :p

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Dat, en gewoon als een maniak (iedere paar minuten) je wijzigingen opslaan. Schijnbaar nog niet voor iedereen vanzelfsprekend :)

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
kenneth schreef op maandag 28 juli 2008 @ 11:39:
Dat, en gewoon als een maniak (iedere paar minuten) je wijzigingen opslaan. Schijnbaar nog niet voor iedereen vanzelfsprekend :)
:D
Ik heb inderdaad een "CTRL-S tique" :P Ik mep zowat 4x per minuut op CTRL-S en dat is IMHO een goede gewoonte om aan te leren (dat blijkt nu wel weer :P ).
Overigens doe ik dat niet enkel tijdens devven maar ook in tekstverwerkers, spreadsheets en zowat alle andere programmatuur waar een CTRL-S functie beschikbaar is :Y)

[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 28-07-2008 11:43 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:04

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ach ja, doet me denken aan die QBasic tijden waarin ik met interrupts e.d. zat te kutten. En die sloeg dus ook niet je sourcefiles op voor het runnen. *pats* reboot. Dag code :w

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:54
NilsVG schreef op maandag 21 juli 2008 @ 01:04:
Als je Visual Studio opnieuw opstart, krijg je dan geen dialog om files te restoren? En in "D:\Mijn documenten\Visual Studio 2005\Projects\WindowsApplication1", staat daar niets?
Volgens mij werkt dat restoren alleen als je je project al een keer hebt opgeslagen.

http://hawvie.deviantart.com/

Pagina: 1