Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een Sony nw-a808 _/-\o_ mp3 speler ik heb hem ge kocht omdat hij een hele hoge kwaliteit geluid produceert
In de winkel waar ik hem kocht heb werd verteld dat de oordopjes die er bij zaten ook van hoge kwaliteit waren en daar was ik het mee eens alleen na een paar week kwam er een breuk in mee ge leverde verlengkabel voor de oordopjes :(
Een week geleden kwam er ook een breuk vlak onder mijn rechter oordopje :(
ik heb de oor dopjes maar weg ge gooit en nu ben ik op zoek naar nieuwe
Om eerlijk te zijn is mijn begiet tot € 70,00 maar ik haat al wat op marktplaats rond gekeken naar de wat duurdere modellen
Sennheiser hd215 ,de boss in ear oordopjes,sony v700 is in mijn prijsklasse daar nieuw te koop
Of is het toch verstandiger om ze gewoon in de winkel te kopen
Ik heb er totaal geen idee van wat belangen rijk is voor oordopjes/koptelefoon
Maar ik vind dat ze er wel een beetje goed uit moeten zien
Verder was ik gewoon benieuwd of er mensen zijn die met ongeveer het zelfde probleem hebben ge zetten en wat hun keuze was
En of het wel zinvol is om zoon dure koptelefoon oordopjes te kopen voor mijn mp3
Ik wil hem veel gaan gebruiken op school op de fiets thuis en op de achter bank
Dus zelf zat ik te denken aan een gesloten model maar zo als al eerder gezegd heb ik er geen verstand van
Ik heb her en der ge lezen dat gesloten modellen wel minder convertibel zitten klopt dit

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ja daaag, we blijven niet bezig. Ik zou je willen aanraden om eerst Registratievoorwaarden / korte FAQ nog eens door te lezen alvorens je hier weer post.
1. Spelling. Het lijkt nog steeds nergens op. Wellicht dat je niet goed bent in spellen, maar tegenwoordig zijn er prima spellingcheckers. Het is geen excuus om een onleesbare brij tekst neer te zetten.
2. Toen voodooless zei dat er in PMD meer over oordopjes te vinden was betekende dat niet dat je maar klakkeloos je topic in PMD kon plempen. We verwachten van een Tweaker dat hij of zij zelf een keus kan maken.
3. We verwachten dat voordat je hier aan komt kloppen, je de nodige vooronderzoek hebt gedaan. Uit jouw topicstart blijkt niet dat je dit gedaan hebt.

Als laatst: check je mail zometeen.

Dit topic is gesloten.