Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• siepeltjuh
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Op de een of andere manier gaat mijn Linksys WRT350N v2 over de zeik zodra ik wifi inschakel van mijn HTC Touch Diamond. De Linksys gaat zo hard over zijn nek dat hij geen IP`s meer uitdeelt en ook via fixed IP niet te benaderen is met een PC.

Zijn er meer mensen met deze problemen.

Ik heb de nieuwe rom (via HTC site) 1.37.404.3 NLD
Kale installatie + TomTom 7

Linksys heeft nieuwste firmware (via linksys site) 2.00.17

Ik gebruik WPA-PSK met TKIP en kanaal 4. Hier heb ik al veel aan gewijzigd, zonder resultaat.

Iemand een suggestie wat ik hiermee aan moet? Ik heb direct na aanschaf de nieuwe ROM geflashed, dus weet niet hoe het met de oude ROM afging, maar goed wil niet terug ivm snelheid van touchflo.

Can`t live without the mods

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:29
Ik heb dit ook met linksys wifi router.. overgens niet in combinatie met htc touch..

Enige wat helpt is de router resetten en je modem die ervoor zit opnieuw opstarten.
Maar wat echt het probleem is kan ik je niet zeggen. Mischien andere beveiliging of keer zonder beveiling proberen.

• siepeltjuh
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Nou jouw probleem is dan denk ik een andere. Ik heb veel wifi apparaten op de 350N gehad, sommmige zijn alweer weg, sommige gebruik ik nog, nooit problemen gehad.
Maar als ik connect met de Diamond is het binnen 3 seconden pats boem gebeurd.

Ook alleen met de 350N, een WRT54G geeft geen problemen.

Het is ook de 350N die op zijn muil gaat, het modem hoef ik nietaan te raken.

[ Voor 11% gewijzigd door siepeltjuh op 10-07-2008 17:59 ]

Can`t live without the mods