Ik heb hier printproblemen met een nieuw ERP-pakket.
Mijn printer (HP LaserJet P4015x) is 2 maal geïnstalleerd. Eén keer met lade 2 als standaardlade, en één keer met lade 3 als standaardlade.
Als ik mijn printers gebruik vanuit Windows, dan werkt alles goed:
De afdrukken komen echter steeds uit lade 3.
Als ik zelf in de command-line volgend commando ingeef:
dan print hij naar lade 3 in plaats van naar lade 2. Neem ik een Windows programma om te printen naar \\servernaam\laserjetlade2, dan drukt hij wel af vanuit lade 2.
Weet er iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat een command-line printopdracht naar \\servernaam\laserjetlade2 wordt afgedrukt vanuit lade 2.
Hier de instellingen van "HP LaserJet P4015x - Lade 2" (\\servernaam\laserjetlade2):
Apparaatinstellingen:

Voorkeurinstellignen:

Standaardinstellingen:
Mijn printer (HP LaserJet P4015x) is 2 maal geïnstalleerd. Eén keer met lade 2 als standaardlade, en één keer met lade 3 als standaardlade.
Als ik mijn printers gebruik vanuit Windows, dan werkt alles goed:
- Afdrukken naar "HP LaserJet P4015x - Lade 2" --> Papier komt uit lade 2
- Afdrukken naar "HP LaserJet P4015x - Lade 3" --> Papier komt uit lade 3
De afdrukken komen echter steeds uit lade 3.
Als ik zelf in de command-line volgend commando ingeef:
code:
1
| dir > \\servernaam\laserjetlade2 |
dan print hij naar lade 3 in plaats van naar lade 2. Neem ik een Windows programma om te printen naar \\servernaam\laserjetlade2, dan drukt hij wel af vanuit lade 2.
Weet er iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat een command-line printopdracht naar \\servernaam\laserjetlade2 wordt afgedrukt vanuit lade 2.
Hier de instellingen van "HP LaserJet P4015x - Lade 2" (\\servernaam\laserjetlade2):
Apparaatinstellingen:

Voorkeurinstellignen:

Standaardinstellingen: