Toon posts:

SBLive! 5.1 micrphone werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg met geen mogelijkheid mijn microphone aan de praat onder win2000 met die nieuwe Live 5.1!

Nu had ik met die vorige live ook al problemen om die microphone aan de praat te krijgen, maar toen ben ik er zelf toch op de een of andere manier nog uitgekomen. Vrees dat het me deze keer alleen niet gaat lukken.

HELLUP!!!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Datzelfde probleem heb ik met mijn SB Live! Platinum, op de livedrive (II) werkt de hoofdtelefoonuitgang niet... Heb toen de helpdesk gebeld of dat een bekend probleem was: "Ja meneer, dat gaat tijdens het installeren fout... Moet u effe (weet niet meer welk *.dll filetje) kopieren uit de NT directory op de installatie cd."

Klopte idd. Toen deed mijn livedrive het weer, maar deed de line in het weer niet :(

Nou ja, niet echt een oplossing dus, maar goed.

Als iemand nog een goede oplossing heeft voor het niet functioneren van de livedrive hoofdtelefoon uitgang? Ik heb de speakersetting natuurlijk ook al op "hoofdtelefoon" gezet, maar dat hielp niet (en was voorheen ook niet nodig).

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
ik trap hem weer even omhoog want ik zou hier wel graag een oplossing voor willen.

Verwijderd

gewoon simpel
DIT IS een bug in de NL drivers, ge dient gewoon de US drivers te nemen en da werkt

Verwijderd

Topicstarter
k, ga ik proberen. thx

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-06 10:28

Abu

Abu!

En werkte dat?

Insanus sum

Verwijderd

Topicstarter
weet ik niet :) Heb nog geen tijd gehad om het te proberen, ga het vanavond (hopelijk) doen en dan laat ik het wel weten.

Verwijderd

Topicstarter
jawel hoor!! het werkte!
Pagina: 1