Toon posts:

[phpBB3] Editten style levert error op

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views

Verwijderd

Topicstarter
Gutentag tweakers,

Sindskort heb ik de nieuwe phpbb3 geinstalleerd met succes. Nieuwe database voor aangemaakt en alles ging perfect. Forum werkt naar toebehoren en ben daarom gelijk gaan zoeken naar nieuwe stylen.

Ik ben dus op forumtheme: Arrow uitgekomen. Echter ben ik niet zo blij met de kleuren hiervan dus ben ik (via admin control uiteraard) de code gaan veranderen. Opzich niets groots, gewoon paar kleuren veranderd (bijv: #352352 naar #141414). maarr...

Als ik op 'Sumbit' druk, zou je normaal een groene blok moeten verschijnen waarin staat dat het succesvol veranderd is. Echter, krijg ik geen groene blok maar wordt ik directed naar mijn homepagina. (forum: www.masterx.mairel.com/phpBB3/index.php ,, na sumbit drukken: www.masterx.mairel.com) .. Dit is overigens niet alleen bij style Arrow zo, ook bij de standard style zoals Prosilver en subsilver.

Ik heb forum paar keer opnieuw geinstalleerd + nieuwe databases en nog steeds blijf ik dit probleem houden :( .. Verder heb ik het geprobeerd op een 'free forum hosting' en daar lukt het gewoon prima!

Iemand enig idee waar het aan kan liggen? ;( Zou ik heel erg dankbaar zijn!

groeten, Shwansie

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Wat heeft dit topic met Internetproviders en Hosting te maken ?

Ik stel voor dat je deze vraag op het phpBB community forum stelt.

Dit topic is gesloten.