S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl start niet op.

Pagina: 1
Acties:

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-11 13:52
Ik ben over naar 4VWO en om dat te vieren dacht ik: laat ik maar eens een goede game bij de Free Record halen. Ik heb dit spel al eens eerder gedraait op een andere PC, maar die was 'minder legaal', dus ik besloot het spel te kopen.
Afijn: om een lang verhaal langer te maken: Ik heb nu STALKER geïntsalleerd maar hij start niet op. Ook kan hij niet verder updaten dan 1.0001 (of nog een 0 ertussen :z ) Ik heb wel de laatste Catalyst gedownload.

Mijn specs:
AMD Athlon 4450+ @ 2.6GHz
ATi HD 3870
2GB DDR2
Windows Vista Ultimate 32-bits

Mochten jullie de oplossing weten of andere dingen van mijn systeem of wat dan ook: reageer :D

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Volgens een simpele google op "stalker won't start" kan dit liggen aan de vage stukjes code in dit spel. Met een noDVD is dit probleem voor velen opgelost. Waar je die crack vandaan haalt, is je eigen probleem. Probeer het eens en laat het horen :)

[ Voor 8% gewijzigd door TheZeroorez op 10-07-2008 14:55 ]

• VNA9216
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-11 13:16
Geeft hij een foutmelding wanneer je verder probeert te updaten dan 1.001 of wanneer je het spel probeert te starten?

Misschien staat er in de map waar het geinstalleerd is ook wel een log bestand met een eventuele foutmelding waarmee je kan uitvogelen wat er mis is.

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-11 13:52
TheZeroorez schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:54:
Volgens een simpele google op "stalker won't start" kan dit liggen aan de vage stukjes code in dit spel. Met een noDVD is dit probleem voor velen opgelost. Waar je die crack vandaan haalt, is je eigen probleem. Probeer het eens en laat het horen :)
Bedankt, zal ik proberen. Het was niet in mij opgekomen om Engelse zoektermen te gebruiken 8)7

@VNA9216: Hij geeft een foutmelding bij het updaten naar 1.004 (hij is dus al 1.001). Het opstarten van het spel an sich doet hij helemaal niet -O-

Duszzzzss: noDVD zoeken en daarna kijken naar een logje. Ohja, als ik op de snelkoppeling klikt, ben ik volgens XFire wél aan het spelen 8)7
EDIT: Door die noDVDs raak ik van de regen in de drup. Hij zegt nu zijn entry point niet te kunnen vinden :/

[ Voor 6% gewijzigd door Krentenbol op 10-07-2008 15:17 ]

How to autobeun: Like, comment en subscribe!