Hey luitjes. Ben bezig met een flink project. Ben mijn eerste stappen aan het zetten in OOP, en stuit nu op wat problemen. Normaal helpt google mij altijd uit de brand, maar helaas.
Ik heb dus een Preloader class geschreven, en hij doet niet helemaal wat ik wil.
Soms wil ik een bepaalde functie uitvoeren als hij klaar is met laden. Dat doe ik op de volgende manier:
in mijn preloaderClass komt hij als'n array binnen, maar hij gaat er ook weer als een array uit! Dus dat is 1 object in plaats van 2 waardes!
Hoe kan ik 'n array 'breken' zodat hij twee waardes verstuurd?
Hoop dat ik het zo een beetje duidelijk heb uitgelegd.
Ik heb dus een Preloader class geschreven, en hij doet niet helemaal wat ik wil.
Soms wil ik een bepaalde functie uitvoeren als hij klaar is met laden. Dat doe ik op de volgende manier:
Flash ActionScript:
1
2
3
4
5
6
| PreLoader.start("/images/plaatje.jpg", mySprite, { onComplete: myFunction, onCompleteParams: [myValue1, myValue2] }) public function myFunction(myValue1:Object, myValue2:Number) { myValue1.x = myValue2; } |
in mijn preloaderClass komt hij als'n array binnen, maar hij gaat er ook weer als een array uit! Dus dat is 1 object in plaats van 2 waardes!
Hoe kan ik 'n array 'breken' zodat hij twee waardes verstuurd?
Hoop dat ik het zo een beetje duidelijk heb uitgelegd.