Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[Photoshop] Nieuwe laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben amateur tekenaar maar doe het wel ongelofelijk graag dus ben er over aan het denken om een laptop te kopen waar ik men Photoshop op kan installeren, geeft me wat meer bewegingsruimte dan men bekrompen bureautje.
Ik weet echter dat photoshop snakt naar een goede processor en geheugen dus misschien dat iemand hier ervaring mee heeft en me richting een bepaalde laptop kan sturen waar ik zonder moeite grote tekeningen kan make met een hoge dpi waarde zonder vijf minuten te moeten wachten na elke bewerking.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ten eerste heeft dit topic hier natuurlijk niets te zoeken. Een vraag over hardware stellen in een forum over programmeersoftware heeft niet zoveel zin. ;)

Echter, in Complete Systemen & Laptops, waar je vraag wél thuishoort verwachten ze ook iets meer eigen onderzoek van je. Je kan prima zelf even de minimale (en vooral: de recommended) systeemeisen voor Photoshop opzoeken en op basis daarvan een laptop uitzoeken. Als je daarna nog hulp nodig hebt van ons, dan kun je in elk geval zeggen wat je zelf al uitgezocht hebt en vertellen waar je je keuze op baseert, zodat je ook beter te helpen bent. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.