Toon posts:

Crysis laggt

Pagina: 1
Acties:
  • 228 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Ik heb Crysis op m'n PC maar als ik die op resolutie 1680x1050 zet, dan begint hij een beetje te laggen, waardoor ik niet meer soepel kan spelen.
Mijn PC heeft de recommended systeemeisen :
256 mb videokaart NVIDIA GeForce 8600 GT
2.67 Ghz Core 2 Duo
2 GB ram
Windows Vista (TM) Ultimate
alles op medium

Maar toch laggt het spel als ik op resolutie 1680x1050 speel. Op 1024x768 speelt hij wel goed.
Mijn vraag is nu, hoort mijn PC dit spel eigenlijk goed te kunnen spelen?
Zoja, hoe los ik het op?

Zonee, waaraan ligt het dan?

Ik heb met google gezocht, daar vond ik alleen wat filmpjes die op 1680x1050 werden gespeeld en waarin ik geen laggs zag. En wat antwoorden waarin werd gezegd dat ik beter in XP kan spelen. Is dit waar?

Bvd

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-11 16:16
Met wat google kon je makkelijk er achter komen dat je videokaart te zwak is om crysis goed af te spelen op die resolutie op de specifieke beeldkwaliteit. Upgraden naar een nieuwere grafische kaart of lower graphic settings ;)

En onder xp ga je niet echt snelheidswinst zien (tenzij de DX9 versie of is dit zever :X)

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt,

en als ik nou hier op vista dx9 installeer?

En maakt het wat uit of ik de Crysis uit bin32 of bin64 start?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2008 14:19 ]

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:18:
Oke bedankt,

en als ik nou hier op vista dx9 installeer?

Dit zal niets uitmaken, zover ik weet worden de DX10 effecten alleen gebruikt als je op Very High speelt. Zoals inderdaad al gemeld is je videokaart niet snel genoeg om de settings die je wil gebruiken aan te kunnen. Je zal daarom of op lagere settings moeten spelen of moeten upgraden. Je zou ook kunnen proberen om een optimized config te downloaden, alhoewel scheelt dit maar een paar FPS.

Verwijderd

Topicstarter

En hoort het zo dat als je je muis snel van links naar rechts beweegt, dat het beeld een beetje wazig wordt?Of moet ik mn instellingen nog lager zetten :')

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2008 14:31 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Best veel, als je Vista 32-bits draait zul je bin32 moeten starten, en bij een 64-bits OS zul je bin64 moeten gebruiken. Op een 64-bits versie zal die uit bin32 misschien wel werken (maar minder), maar andersom zeker niet.

Verder is dit niet echt een interessant topic. Dat een 8600GT Crysis op 1680*1050 met alle settings op medium trekt is niets bijzonders. Ik doe hem wel dicht onder het motto 'te weinig inzet, dit had je zelf kunnen uitvinden'.
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:30:
En hoort het zo dat als je je muis snel van links naar rechts beweegt, dat het beeld een beetje wazig wordt?Of moet ik mn instellingen nog lager zetten :')
Je bedoelt motion blur? :X

[ Voor 24% gewijzigd door TheZeroorez op 10-07-2008 14:34 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.