Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Mijn vader wil een nieuw mobieltje, geen probleem keus genoeg. En dat is nou net het probleem.

Vaak weet je pas of een toestel bevalt als je hem gebruikt. Hij heeft nu een Sagem clamshell die is opzich goed, maar het rinkel volume is te laag en opgeklapt te dik.

Wensen:
  • lekker hard rinkelvolume
  • geen toeters en bellen (enkel sms en bellen)
  • minimaal een automatische toetsenboard lock
  • plat (max. 11mm.)
  • stanby tijd moet normaal zijn, minimaal 3 dagen.
  • niet te duur (max. 75,- simlock-vrij)
  • sms woordenboek
  • licht
Ja dat is nogal wat, maar jullie kennis en ervaring moet ons vast verder helpen.

* ik weet dat motorola zo'n simpel ding had van iets van €20,- maar die scheen een laag volume te hebben.

www.casarodriguillo.com

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Dat vind ik wel mee vallen alleen heeft de F3 een display net als een wekkerradio en dat maakt dus dat je voor een sms ongeveer woord voor woord door 't bericht heen moet scrollen. Een sms woordenboek mist ook
Verder werkt hij op zich wel heel makkelijk hoewel geheel anders dan overige telefoons qua menu structuur. Hoe meer je de duurdere telefoons van de afgelopen 4 jaar gewend bent hoe meer die ervaring je hindert.
Kun je echter met deze minpunten leven dan is 't (imho) een ideaal toestel maar hij valt dus zeker af voor jou vader.

Verwijderd

Gezien het aantal eisen dat je stelt wordt het heel erg lastig om iets te vinden dat aan alles voldoet. Moet zeggen dat mijn pa na z'n 3310 nu over is naar een 1600 misschien voor jouw pa ook een optie? Of de 1650 als ie een wat groter display wil. Deze toestellen zijn wel iets dikker dan dat jij in je eisenpakket hebt staan, maar voor de rest voldoet ie aan alle gestelde eisen.

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-11 09:31
Samsung b100
Samsung C170
Nokia 1600
Sony Ericsson J110i
Alcatel OT-E801
Sony Ericsson J100i

En nog veel meer..

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 16:52
Nokia 6310 _/-\o_

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:10
Ik heb laatst de Sony Ericsson J110i bij de MediaMarkt gekocht (30 euro, geen simlock). Hij heeft bijna alles wat jij vraagt, hij is alleen 17 mm dik.
Hoewel het volume natuurlijk iets subjectiefs blijft, vind ik dat ie vrij hard kan. Zowel het volume van de ringtone, als het spreekvolume.

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
We hebben idd naar de 1650 & se j110 gekeken, dat zou prima zijn maar hij is echt nogal dik. Helaas zijn alle Nokia's dat nogal. Zelf heb ik een 6300 en dat is een fijn toestel.

Evt. mag de telefoon wel iets dikker zijn dan onze eis, maar liever niet.

Sagen heeft best fraaie telefoons alleen niet of nauwelijks te koop in nl (of het zijn die pre-paid dingen)
XaeroNL schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:20:
Samsung b100
Samsung C170
Nokia 1600
Sony Ericsson J110i
Alcatel OT-E801
Sony Ericsson J100i

En nog veel meer..
Ja ik kan ook kieskeurig vinden, maar heb je mijn wensen gekeken??? dit slaat nergens op. Of heb jij geselcteerd op volume, stanby-tijd, dikte enz. > niet dus.

[ Voor 38% gewijzigd door Pinin op 10-07-2008 14:25 ]

www.casarodriguillo.com

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11 18:25

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Medion heeft een speciale seniorenmobiel (MD 96120) te koop bij http://www.ouderenwinkel.nl/
Daar staan trouwens ook nog mee modellen speciaal voor oudere :)

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Dit is een kies maar zelf vraag en gaat dus dicht ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.