Rewritables worden als read-only gezien

Pagina: 1
Acties:

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-02 18:20

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Topicstarter
Ik heb een LiteOn LH20A1S (SATA DVDRW) en die heeft het in Windows XP SP3 altijd prima gedaan, maar sinds een paar dagen worden zowel mijn cd's als dvd's (Imation CD-RW, max 4x en DVD+RW, max 4x) opeens als CD-ROM en DVD-ROM herkend. Op andere computers werkt leeg maken gewoon wel. Flashen naar de laatste versie (L09) en ook LiteOn's BookType 1.35 programma bieden geen uitkomst. Ik heb al een hoop meegemaakt, maar dit heb ik nog nooit eerder gezien. Iemand ideeen?

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

• Drobanir

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Topicstarter
Door vakantie en drukte heb ik nu pas de tijd gehad om een andere pc met sata-aansluiting te vinden en daar de drive in te proberen en dat werkte prima, dus de hardware is in ieder geval niet stuk.

Ik heb verder nog geprobeerd de driver te verwijderen, de drive op een andere sata-poort te gebruiken, maar het helpt allemaal niet. Ik heb weinig zin om Windows er opnieuw op te zetten, maar zo langzamerhand is dat de enigste optie die overblijft.

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:55

-ET-

Phone Home

Je brand programma al een keer opnieuw geinstalleerd?

• Drobanir

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Topicstarter
Ik gebruik verschillende: InfraRecorder 0.45, ImgBurn en Nero 7. Ook via VMWare werkt het niet, maar dat kan ook zijn omdat mijn hoofd OS gewoon aan het gast OS (ook XP) doorgeeft dat het read-only is.