Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
Mijn Canon EOS 350d doet vreemd. Als ik in de manual mode wil schieten, druk ik op het bliksempje, dan is er niks aan de hand dan flitst hij gewoon.

Op het moment dat ik in de auto-mode wil fotograferen, besluit de camera om een lange sluitertijd te kiezen in donkere situaties in plaats dat de flitser automatisch omhoog komt.

Is dit een instelling of een probleem van de camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loser180
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 13:44
Heb je de camera instellingen al eens allemaal gereset?

Jouw naam in onder mijn Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
loser180 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:38:
Heb je de camera instellingen al eens allemaal gereset?
Ja, hij is terug gezet naar fabrieksinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wélke auto mode? Het verschil tussen het groene vierkantje en P zit hem onder andere in dat je bij de laatste zelf beslist of er geflitst moet worden. Tenzij je een uniek defect hebt zal het antwoord op je vraag gewoon in de manual staan dus. :z :>

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
Voutloos schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:43:
Wélke auto mode? Het verschil tussen het groene vierkantje en P zit hem onder andere in dat je bij de laatste zelf beslist of er geflitst moet worden. Tenzij je een uniek defect hebt zal het antwoord op je vraag gewoon in de manual staan dus. :z :>
Het groene vierkantje bedoel ik O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dan is het wel vreemd... :P
Maar goed, dat auto programma kan gewoon niet altijd gelijk hebben, en als jij inmiddels een eigen mening over het gebruik van de flitser hebt, is het misschien gewoon tijd om over te stappen naar P. :)

offtopic:
Het opeens omhoog klappen van de flitser en het niet weten of de flitser gebruikt gaat worden indien hij reeds omhoog geklapt is sowieso compleet naadje :+

[ Voor 26% gewijzigd door Voutloos op 10-07-2008 14:01 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
Voutloos schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:58:
Dan is het wel vreemd... :P
Maar goed, dat auto programma kan gewoon niet altijd gelijk hebben, en als jij inmiddels een eigen mening over het gebruik van de flitser hebt, is het misschien gewoon tijd om over te stappen naar P. :)

offtopic:
Het opeens omhoog klappen van de flitser en het niet weten of de flitser gebruikt gaat worden indien hij reeds omhoog geklapt is sowieso compleet naadje :+
Nou het is van de een op de andere dag, normaal kwam hij al omhoog als ik het nog niet nodig vond, maar nu zie ik in het display dat de sluitertijd oploopt tot 4, 5 seconden welke ik in de hand niet echt kan gebruiken om even snel een foto binnen te maken. Hier klapt de flitser ook niet omhoog.

Ik heb op google al gezocht maar niets gevonden over dit probleem. Daarom gooi ik de vraag hier in de groep alvorens ik contact opneem met canon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Er zijn 2 resets:
- Reset camera settings
- Reset custom settings
Heb je ze beide gedaan ?

In de custom settins staat ook een Flash optie.

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
Ik heb zojuist alle resets gedaan maar de flitser blijft lekker dicht op de groene vierkante automodus.
Pagina: 1