hallo ik heb een sony nw-a808
mp3 speler ik heb hem ge kogt omdat hij een heele hoge kwalietijt geluid produsert
in de winkel waar ik hem kogt heb werd vertelt dat de oordopjes die er bij saten ook van hoge kwalietijt waren en daar was ik het mee ens aleen na een paar week kwam er een breuk in mee ge leverde verlengkabel voor de oordopjes
een een week geleden kwaam er ook een breuk vlak onder mijn regter oordopje
ik heb de oor dopjes maar weg ge gooit en nu ben ik op zoek naar nieuwe
om erlijk te zijn is mijn begjet tot € 70,00 maar ik hat al wat op marktplaats ront gekeken naar de wat duurdere modelen
Sennheiser hd215 ,de boss in ear oordopjes,sony v700 is in mijn prijsklase daar nieuw te koop
of is het tog verstandiger om ze gewoon in de winkel te kopen
ik heb er total geen iede van wat belangen rijk is voor oordopjes/koptelefoon
maar ik vint dat ze er wel een betje goed uit moeten zien
en ik voel me altij zo schuldig als ik in de winkel om advies vraag in een winkel sonder iets te kopen
in de winkel waar ik hem kogt heb werd vertelt dat de oordopjes die er bij saten ook van hoge kwalietijt waren en daar was ik het mee ens aleen na een paar week kwam er een breuk in mee ge leverde verlengkabel voor de oordopjes
een een week geleden kwaam er ook een breuk vlak onder mijn regter oordopje
ik heb de oor dopjes maar weg ge gooit en nu ben ik op zoek naar nieuwe
om erlijk te zijn is mijn begjet tot € 70,00 maar ik hat al wat op marktplaats ront gekeken naar de wat duurdere modelen
Sennheiser hd215 ,de boss in ear oordopjes,sony v700 is in mijn prijsklase daar nieuw te koop
of is het tog verstandiger om ze gewoon in de winkel te kopen
ik heb er total geen iede van wat belangen rijk is voor oordopjes/koptelefoon
maar ik vint dat ze er wel een betje goed uit moeten zien
en ik voel me altij zo schuldig als ik in de winkel om advies vraag in een winkel sonder iets te kopen