Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43155

Topicstarter
Tot op heden maak ik gebruik van Cute PDF Printer en dit werkt prima.
Echter wil ik nu al mijn pdf bestanden voorzien van een logo zodat het lijkt alsof de print rechtstreeks op briefpapier is geprint.

Is hier een simpele oplossing voor? Alle pdf's in acrobat bewerken is echt TE veel werk. 2x printen is ook geen mogelijkheid, want dat vind de laser printer niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Met Fineprint kan het. Dat is zeg maar een virtuele printer, die vervolgens de output kan aanpassen en hierna weer printen. Het kan o.a. 2 op 1 printen, maar ook een letterhead toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Cute PDF professional kan dit volgens mij ook, met watermerken enz :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zojuist even het programma gedownload maar ik kan geen logo (.gif) toevoegen aan de printopdracht... Ik ben op zoek naar een soortgelijk programma die het wel kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Klopt,

Maar met cute professional dien ik ieder pdf'je afzonderlijk van elkaar te wijzigen.
Ik zoeks iets wat vrij geautomatiseerd gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01:37

hamsteg

Species 5618

Eh, kijk even naar deze tutorial ?

http://www.fineprint.com/...print/tutorial/forms.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het gaat niet met dat programma, zoveel mogelijkheden biedt het het niet eens al kwamen we aardig dicht in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Niet online
Anoniem: 43155 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:04:
Het gaat niet met dat programma, zoveel mogelijkheden biedt het het niet eens al kwamen we aardig dicht in de buurt.
Heb je de tutorial van hamsteg dan bekeken? Of is dat niet wat je wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Die heb ik bekeken, maar dat is niet wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Niet online
Kun je nog een keer uitleggen wat je dan bedoelt?

Er zijn trouwens al enkele topics over, die al doorgenomen?
Briefpapier mee printen in Printopdracht of PDF
[PDF] PDF createn op 'briefpapier'
2 afdrukken over elkaar heen

In 2 v.d 3 bovenstaande topics wordt Fineprint genoemd. Toeval?

[ Voor 81% gewijzigd door Noork op 10-07-2008 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Theoretisch gezien is het mogelijk met fineprint alleen is het erg omslachtig.
Ik moet iedere pdf die ik heb dubbel printen d.m.v. een andere pdf samen te voegen.

Ik ben op zoek naar iets wat veel gemakkelijker gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Niet online
Anoniem: 43155 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:57:
Theoretisch gezien is het mogelijk met fineprint alleen vind ik het erg omslachtig.
Ik moet iedere pdf die ik heb dubbel printen d.m.v. een andere pdf samen te voegen.

Ik ben op zoek naar iets wat veel gemakkelijker gaat.
Tja dan kan ik je niet helpen. Zo werkt Fineprint nou eenmaal. Heb je verder nog wat kunnen vinden in de Got search? of Google? In elk geval veel succes met je verdere zoektocht dan.
F_J_K schreef op zondag 18 november 2007 @ 16:50:
Met een PS printer zou je het mischien kunnen tussenvoegen. Maar ik heb geen kaas gegeten van direct PS schrijven. Google ('add watermark in print', pagina 4) vond trouwens http://www.blackice.com/Printer%20Drivers/Watermark.htm Vraag is wel of je dat geld er voor over hebt :+
Is dit misschien nog wat?

[ Voor 28% gewijzigd door Noork op 11-07-2008 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Tja, dat blackice krijg ik niet fatsoenlijk getest omdat het een demo versie is...

Is er nou niks makkelijks.. google kan me ook al niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparta
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-04 14:24
[google=pdf printer watermark]

http://www.brothersoft.co...rmark-creator-119153.html :?
Advanced Bulk PDF Watermark Creator 1.4
Description

"Task of stamping one or more PDF documents with a watermark."
Brothersoft Editor Advanced Bulk PDF Watermark Creator automates the task of stamping one or more PDF documents with a watermark. The application automatically imports all PDF documents from a specific directory and all of its subdirectories. Alternatively, users can manually import PDF documents that need to be stamped with a watermark. For each imported input PDF document the application creates a watermarked copy of the original PDF file. Original PDF documents are not affected by the watermarking process. (Please note that input PDF files may not be password protected and must allow content copying and page extraction.) Advanced Bulk PDF Watermark Creator allows users to define the following watermark properties: verbiage, font family, font color, font size, font style, rotation / no rotation, placement beneath / above existing PDF content. In addition to this, the application automatically persists most recently used input and output directory paths.
Pagina: 1