[FireFox 3.0] venster start te klein linksboven in de hoek

Pagina: 1
Acties:

• JShal
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10-2025
Ik heb een vreemd probleem met het starten van Firefox 3.0 onder 10.5.4 Leopard. Ik heb al in GOT en op google gezocht, maar kan mijn probleem niet terugvinden. Mijn probleem is als volgt:

Afbeeldingslocatie: http://xs129.xs.to/xs129/08284/picture_1482.png

Telkens als ik firefox opstart op mijn MBP start het venster klein linksboven en dat is heel irritant. Ook al sluit ik firefox in een normale venstergrootte af, dan nog start hij de volgende keer in het klein op. Dat is zowel bij het sluiten van een FF venster als bij het totaal afsluiten van FF.

Als ik mijn externe monitor (rechts van MBP scherm) aansluit en de dock en menubalk op het rechter scherm (=extern scherm) zet, dan opent FF altijd in het linker scherm (MBP scherm) in plaats van op het extern scherm.

Ik denk dat deze problemen wel wat met elkaar te maken hebben, maar ik weet niet wat ik moet doen om dit op te lossen. Is er een instelling binnen FF om de positie van het venster bij afsluiten te bewaren?

Notebook ]Acer Aspire 5024WLMi / 5633WLMi / MacBook Pro 2,2 GHz | Desktop AMD Athlon 1600+ Signature is oud ;)

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-02 11:07

Step

step@tweakers.net#

Zou je die wallpaper willen delen? Heb je alle prefs al een keer weggegooid van Firefox?

Kijk anders eens in de config: typ in je adresbalk van firefox: "about:config". Dit zonder de quotes. :)

[ Voor 38% gewijzigd door Step op 10-07-2008 13:00 . Reden: uehuehuaeh toevoeging ]

~Step @ Mac Mini M4 2024 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-02 20:04
dit heb ik ook wel eens vaker gehad, volgens mij is het een bug in FF. In FF2 en FF3, XP en Vista. Wat je moet proberen is dit kleine venstertje uitrekken, en dan via Bestand -> Afsluiten gaan afsluiten, misschien dat het zo wél helpt. Dit werkte bij mij tenminste wel, ook al is dit een Mac

• JShal
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10-2025
maarud schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:59:
... Wat je moet proberen is dit kleine venstertje uitrekken, en dan via Bestand -> Afsluiten gaan afsluiten, misschien dat het zo wél helpt. ...
Helaas werkt dit niet, dat heb ik al geprobeerd. Maar de tip van de prefs weggooien heeft mijn probleem geholpen! Firefox met [option] opstarten in veilige modus en "Reset toolbars and controls" aanvinken. Bedankt i.i.g!
Step schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:57:
Zou je die wallpaper willen delen? Heb je alle prefs al een keer weggegooid van Firefox?
...
De Wallpaper heet Obelisk. Ik heb hem even gezocht op internet en hij behoort tot de Futura Series (van PaulEnsane) op deviantART. [link]

Notebook ]Acer Aspire 5024WLMi / 5633WLMi / MacBook Pro 2,2 GHz | Desktop AMD Athlon 1600+ Signature is oud ;)