Er draait hier een windows server 2003 met IIS 6 erop, PHP is als ISAPI extensie geinstalleerd en werkt normaal. In PHP heb ik een script gemaakt dat automatisch een MySQL database update, dit script wordt aangeroepen door de server, het script heeftongeveer 67 secondes nodig om uit te voeren, nadat het script is uitgevoert moet de webpagina automatisch gesloten worden, dat heb ik met exec en shell_exec geprobeerd met de volgende commando's:
kill.bat
dit heb ik allemaal geprobeerd in exec en shell_exec, IUSR_<SERVER> heeft toegang tot het batchbestand, cmd en taskkill (read +execute).
Wie weet waar dit aan kan liggen?
PHP:
1
2
3
4
5
6
| $command = "kill.bat"; $command = "E:\\PATH\\kill.bat"; $command = "E:\PATH\kill.bat"; $command = "C:\\WINDOWS\\system32\\cmd.exe /c E:\\PATH\\kill.bat"; $command = "C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /c E:\PATH\kill.bat"; $command = "C:\\WINDOWS\\system32\\taskkill.exe /F /IM iexplore.exe"; |
kill.bat
code:
1
| TASKKILL /F /IM iexplore.exe |
dit heb ik allemaal geprobeerd in exec en shell_exec, IUSR_<SERVER> heeft toegang tot het batchbestand, cmd en taskkill (read +execute).
Wie weet waar dit aan kan liggen?
[ Voor 3% gewijzigd door mathijs92 op 10-07-2008 10:49 ]