Toon posts:

SATA driver

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.Ik zoek een driver voor mijn Maxtor diamondmax plus 9 150ghz ATA HD.Wie kan mij helpen,link ook goed.Heb deze driver nodig om op floppy te zetten en dan XP te installeren.Thanks Willem.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Daarvoor moet je geen driver voor de harde schijf zelf hebben, daarvoor moet je een driver hebben voor de controller op je moederbord. Kijk eens op de CD die met je moederbord is meegeleverd of op de site van de fabrikant. Over het algemeen is het niet moelijk te vinden.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Hallo poeki33 en welkom hier op het forum.

Dit is nier helemaal de manier waarop wij hier op GoT werken. Indien je ergens niet uitkomt, en je besluit een topic te openen verwachten we dat je vooraf eerst zelf wat onderzoek hebt gedaan (dus de search van dit forum gebruikt om te zoeken naar overeenkomende problemen, of via google wat uitgezocht te hebben). Verder verwachten we van een startpost ook wat meer, namelijk dat je wat meer informatie geeft over wat voor systeem je hebt (dus welk type moederbord, welke processor etc.)
Alleen op die manier kunnen mensen je helpen. Nu kan niemand een zinnig antwoord geven..

Verder heeft DirkW inderdaad gelijk. De driver die je moet installeren bij windows XP is inderdaad de driver van de controller op je moederbord. Je kunt dus het beste even kijken welk moederbord je hebt, daarna op de website van de fabrikant de geschikte driver downloaden en die op een diskette zetten.

Ik zou je ook nog willen aanraden om even Registratievoorwaarden / korte FAQ te lezen

Succes.

[ Voor 5% gewijzigd door Twynn op 10-07-2008 11:35 ]

Dit topic is gesloten.