Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Providerinstellingen

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views

• 32db
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-02-2022
Een vriend had steeds Belgacom (adsl) als provider. Nu moet hij aankoppelen op een bestaande Telenetaansluiting (kabel) via een switch. Hoe zet ik de providerinstellingen goed?
Ik zocht op mijn pc (ook Telenet) naar het scherm met de internet en mail settings, maar kan het niet meer vinden.
Beetje hulp?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:45

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Neem contact op met de provider? Die kunnen jou het beste helpen neem ik aan :)
Niet iedereen heeft hier jouw providerinstellingen ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

In welk device? In de switch valt weinig in te stellen lijkt me.

Geef eens wat meer info...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik stel voor dat je Policy: Alle regels die op het forum gelden even gaat doorlezen; dit topic heeft namelijk vrij weinig weg van wat wij van een topic verwachten. Je topic is niet duidelijk, en je probleem lijkt redelijk eenvoudig zelf oplosbaar te zijn. Ik stel dus voor dat je dat ook even doet :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wat zie je als providerinstellingen? Je stelt de vraag in CSA, dus doelt vast niet op DNS, etc (dat past beter in Netwerken) of POP/SMTP (da's meer OFF). Proxy-instellingen voor de browser?

Hoe dan ook: http://telenet.be geeft de antwoorden, of bijvoorbeeld [google=dns pop smtp site:telenet.be] => http://users.telenet.be/christ.craeye/internet/Telenet.htm etc

Ik neem aan dat je daarmee of met andere dergelijke sites al bent geholpen, zo niet is er altijd nog bellen met Telenet. Als dan nog niets: open gerust een nieuw topic op de juiste plaats en met wat meer over welke instellingen je bedoelt en welke dus niet werken, maar als ik als kaaskop binnen 1 minuut al instellingen vindt lijkt het me niet de moeite om het topic te verplaatsen ;)

edit:
Ah, het topic was al gesloten. Zie boven.

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 10-07-2008 11:00 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.