Salland: Waarom ook de surveys weg?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.238 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - peter -
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-09 09:37
Ik zie dat de andere topics gesloten zijn over Salland, maar ik zou graag toch deze vraag beantwoordt zien: Waarom zijn alle User surveys over de shop verdwenen ?

De pricewatch prijzen is een zaak tussen tweakers en Salland, maar de user surveys heeft Salland toch niets over te zeggen? Je kan zelfs user surveys toevoegen van shops die niet in de pricewatch staan. De surveys zijn onafhankelijk mag ik aannemen. Dus ik snap niet waarom deze user content verwijderd is.

Ik vindt het niet behoorlijk dat zulke onafhankelijke informatie zomaar ontoegankelijk wordt gemaakt zonder de zwaarwegende redenen daarvoor kenbaar te maken aan de gebruikers.

(Ik heb geen commentaar op de verwijdering van salland uit de pricewatch, maar wel op dit aspect.)

[ Voor 30% gewijzigd door - peter - op 10-07-2008 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

In andere topics is dit al eerder langs gekomen.

De Pricewatch en Shopreview zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Wanneer een shop uit de Pricewatch word verwijderd dan verwijderen we de shop eveneens uit de Shopreview. De enige uitzondering is wanneer een shop failliet is of op het punt van faillissement staat, dan laten we de review mogelijkheid open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 13:54

Hakker

a.k.a The Dude

Ik kan me anders nog herinneren dat je shops zelf nog kon toevoegen, zelf nieuwe prijzen kon doorgeven maar schijnbaar mag dit ook niet in het geval van Salland.

Het klinkt iig heel veel meer dan een administrief gebeuren en ik betreur de manier waarop Salland te werk gaat als ook T.net want enige uitleg van die kant komt ook niet terwijl men vroeger wel openheid van zaken had.

Nu begrijp ik best dat men beide kanten van het verhaal wilt horen maar nu hoort niemand wat en lijkt het vooral een partij moddergooierij tussen Salland Automatisering en Tweakers.net

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-10 14:41
Hakker schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:03:
Nu begrijp ik best dat men beide kanten van het verhaal wilt horen maar nu hoort niemand wat en lijkt het vooral een partij moddergooierij tussen Salland Automatisering en Tweakers.net
Natuurlijk niet, er is gewoon vrijwel niets gezegd, hoe kan er dan sprake zijn van moddergooien? De samenwerking die er was wordt gewoon beëindigd. That's it.

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-10 22:44

djidee

Mr. Slungel

Longbeard schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 10:21:
In andere topics is dit al eerder langs gekomen.

De Pricewatch en Shopreview zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Wanneer een shop uit de Pricewatch word verwijderd dan verwijderen we de shop eveneens uit de Shopreview. De enige uitzondering is wanneer een shop failliet is of op het punt van faillissement staat, dan laten we de review mogelijkheid open.
Dat is toch meten met 2 maten? Wanneer een bedrijf over de kop dreigt te gaan, laten we de review mogelijkheid open, als er om wat voor reden dan ook de prijzen van het bedrijf niet meer gepubliceerd worden op t.net/pricewatch, dan wordt direct de review mogelijkheid ook gesloten? Ook al zijn de prijzen niet meer vindbaar in de pricewatch, de shop survey is nog altijd wel een goede indicatie of je met dat bedrijf zaken kan doen of niet (al heb ik genoeg ervaring met salland om daar zelf over te kunnen oordelen). Ik zou graag de shopsurveys terug zien, en ook in de toekomst graag zien dat deze gewoon blijven staan

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-10 20:06

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

djidee schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:24:
[...]

Dat is toch meten met 2 maten? Wanneer een bedrijf over de kop dreigt te gaan, laten we de review mogelijkheid open, als er om wat voor reden dan ook de prijzen van het bedrijf niet meer gepubliceerd worden op t.net/pricewatch, dan wordt direct de review mogelijkheid ook gesloten? Ook al zijn de prijzen niet meer vindbaar in de pricewatch, de shop survey is nog altijd wel een goede indicatie of je met dat bedrijf zaken kan doen of niet (al heb ik genoeg ervaring met salland om daar zelf over te kunnen oordelen). Ik zou graag de shopsurveys terug zien, en ook in de toekomst graag zien dat deze gewoon blijven staan
Daar ben ik het roerend mee eens, het komt nu gewoon over dat Salland dit "trucje" doet om de negatieve reviews weg te krijgen.

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-10 14:41
Verrek, daar had ik nog niet eens over nagedacht. Zo werkt het natuurlijk ook. Zo hou je negatieve verhalen uit de publiciteit!

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, het heeft echt geen zin hier te gaan speculeren over de achtergrond. Er was een zakelijke overeenkomst, en die is beeindigd. Het is niet gebruikelijk dat bedrijven daarover verdere mededelingen doen.

Een gewenste vermelding hier houdt in alles; ShR + PW. Enkel, bij een faillissement vallen de prijzen weg omdat de winkel niets meer verkoopt. Winkels zijn in beginsel vrij om al dan niet op de site vermeld te worden. Veel winkels zouden graag enkel de PW mogelijkheid gebruiken en ook zij krijgen nul op het rekest, ook voor hen is het alles of niets.

Verder is het prima als het hier gaat over dit soort zaken in het algemeen, maar over deze specifieke zaak worden geen mededelingen gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

djidee schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:24:
[...]

De shopreview is een mogelijkheid om shops die in de Pricewatch staan te beoordelen. De Shopreview is echter geen algemene beoordeling-site voor alle ICT & CE shops in Nederland. Wanneer een shop niet in de Pricewatch staat dan is er geen mogelijkheid om de shop te beoordelen.

In het geval dat wij aanwijzingen krijgen dat een shop failliet gaat of dreigt te gaan openen we een "faillissements"-topic en laten we de Shopreview, met een verwijzing naar het topic, staan.

Wederom gaat ook dit topic dicht wegens speculaties.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.