Sinds gisteren crasht explorer.exe iedere 10 seconden ongeveer, nadien start explorer.exe gewoon opnieuw op. Alle andere programma's die op moment open staan blijven gewoon open staan en blijven werken, ik ben nu bijvoorbeeld ook dit aan het typen in firefox terwijl explorer.exe voortdurend opnieuw opstart. Dat opstartendoet hij maar een aantal keren, dan geeft hij het op, wat logisch lijkt... Ik kan explorer.exe vervolgens perfect opnieuw opstarten via uitvoeren in taakbeheer.
Ik vermoed dat het een virusje is, dit begon iets na een virumelding van nod32.
Wat heb ik al geprobeerd, ten eerste heb ik hitman pro laten runnen (enkel de gratis software die bij hitman pro zit), na een aantal virusjes en spyware is het probleem niet verholpen.
In veilige modus blijft explorer.exe ook voortdurend crashen.
Ik heb ook reeds sfc /scannow uitgevoerd, er werden een aantal zaken vervangen (2 ervan kon hij niet vervangen), als ik dit programme nog eens runde vervangde hij opnieuw al dezelfde bestanden.
Iemand een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?
Ik vermoed dat het een virusje is, dit begon iets na een virumelding van nod32.
Wat heb ik al geprobeerd, ten eerste heb ik hitman pro laten runnen (enkel de gratis software die bij hitman pro zit), na een aantal virusjes en spyware is het probleem niet verholpen.
In veilige modus blijft explorer.exe ook voortdurend crashen.
Ik heb ook reeds sfc /scannow uitgevoerd, er werden een aantal zaken vervangen (2 ervan kon hij niet vervangen), als ik dit programme nog eens runde vervangde hij opnieuw al dezelfde bestanden.
Iemand een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?