Toon posts:

nieuwe game pc, graag een checkup

Pagina: 1
Acties:
  • 321 views

Verwijderd

Topicstarter
ik ben al een tijdje bezig met het samenstellen van een nieuwe gamepc omdat ik mijn laptopje een beetje beu ben :)

nu hebk ongeveer een goed idee van wat wil en waar ik het ga halen, maar ik zou toch nog liefst wat meningen horen van mensen die er veel meer van kennen als mij :)

de bedoeling is dat het een goed up te graden systeem word, dus mijn basis componenten ( case psu ) zouden goed moeten zijn en ik ben dan van plan om uiteindelijk over te stappen naar de nieuwe socket van intel een tijdje nadat ze die op de markt brengen.

gebruikte webshop : http://www.mindfactory.de/
budget : rond de 1000€ zonder monitor keyboard,...

case : antec threehundred = 56€
of
antec ninehundred = 107€

psu : Enermax PRO-82+ 525W = 97€

mobo : Gigabyte GA-EP35-DS3 S775 P35+ICH9 S775 FSB 1333MHz PCIe ATX = 73€

cpu : Intel Core 2 Quad Q9450 = 246€
( zou het beter zijn om een quadcore te kopen of een zeer goede dualcore ? )
Intel Core 2 Duo E8500 = 175€

ram : 2x2048MB OCZ DDR2 800MHz CL5 = 88€

hdd : 500GB Seagate ST3500620AS Barracuda 7200rpm 16MB SATA = 55€

gfx : 512MB Club 3D Radeon HD4870 GDDR5 256bit DVI HDMI PCIe = 238€
of
512MB Club3D Radeon HD4850 GDDR3 2xDVI TVOut PCIe = 153€

alvast bedankt voor de hulp! _/-\o_

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:12

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Rail Away!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:15

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Sla de Tweakers.net Pricewatch er eens op na, waarschijnlijk kan je het dan nog goedkoper krijgen ook :)

Over je grafische kaart: Wil je er één met HDMI of niet?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:43

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Pak de BBG van deze maand er even bij, daar staat voldoende informatie in om je vragen te beantwoorden.

Hier kon uw advertentie staan

Verwijderd

Topicstarter
mijn excuses als mijn post hier niet thuishoort, maar ik heb al veel opgezocht en informatie ingeslaan, en ik wil gewoon zeker zijn dat mijn pc gaat voldoen en vlot zal werken.
als het echt nodig is zal ik mijn post wel verplaatsen.

ik heb ook al op meerdere plaatsen gekeken voor prijzen, maar ik zie het niet zitten om alle onderdelen in andere winkels te kopen en heb er voor gekozen alles in 1 shop te kopen.

of ik een graka met hdmi wil? ik denk het eigenlijk niet, ik wil mijn pc wel op mijn tv aansluiten, maar dit is toch ook mogelijk via de dvi poort als ik mij niet vergis.

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-01 20:33
1)Quadcore -> toekomst gericht/ Dualcore -> snelste processor nu
2) HD 4850 -> Games zoals UT3, CoD4, crysis op matige kwaliteit/HD 4870 -> crysis op hogere kwaliteit.

Het hangt er vanaf of je zeer zware games gaat spelen of niet ;) (je kan anders altijd een 4850 kopen en is dit niet goed kan je misschien voor crossfire gaan)

Maar zoals hier boven al gezegd is, deze topics voldoen niet meer in CLS wegens beleidsverandering :)

Verwijderd

Topicstarter
ok, toch bedankt voor de hulp !

ik zal zeker de bbg eens doorlezen en als ik vragen heb het op de juiste plaats posten :)

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:39
Beste megamold,

Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.