Nummer 1 vind ik prachtig.
De locatie is in elk geval perfect voor urbex fotos.
Ik ben het eens met C4M1 dat er een mismatch is tussen locatie ( urbex ) en gelaatsuitdrukking van het model ( over het algemeen glimlachend )
MAAR : moet urbex noodzakelijk altijd deprimerend/donker/sober zijn ?
In sombere omgevingen kan men ook nog altijd blij zijn om een of andere redenen, wat foto 1 zou kunnen zijn. Misschien dat het model haar vriend haar net heeft gezegd dat hij haar heel graag ziet ? Of dat hij met haar wil trouwen ? Een beetje het sprankeltje hoop in duistere tijden, wat toch een glimlach teweeg kan brengen ?
Foto 2 vind ik niet zo speciaal. Lijkt me gewoon een goede foto zonder meer.
Foto 3 weet ik niet echt wat van te denken, heeft wel iets, maar ik weet niet wat. Had misschien leuker geweest als het model zich optrok/vasthield aan de paal, ipv er tegen te leunen.
Foto 4 heeft ook wel iets, maar had volgens mij mooier geweest moest het model daar door het raam staan turen.
Vind het over het algemeen zeker geen slechte eerste shoot. Je weet duidelijk leuke locaties te vinden en ook qua plaatsing van je fotos neem je ze goed vind ik. Je legt net die delen in de foto vast die de foto een goed geheel geven. Je model staat bv niet constant vlak in het midden, wat niet voor een flauw geheel zorgt.
Model op zich is ook een leuke dame lijkt me. Zeker iemand waar je nog vele leuke shoots mee kan doen. Moest je niet gezegd hebben dat ze 14 was, ik had haar makkelijk 21 geschat
Ik begrijp wel niet goed je opmerking van hoe je die leeftijd netjes vastlegt ?
Ik vind dat je haar netjes hebt vastgelegd op de gevoelige plaat.
Misschien wel een goed idee om met har op voorhand te bespreken welke gelaatsuitdrukkingen je graag had gehad.
Mij stoort haar glimlach zeker niet op de fotos zoals ik hierboven al heb gezet, maar ik kan me voorstellen dat menig ander persoon onder urbex meer trieste gelaatsuitdrukkingen wil zien.
In elk geval lijkt dit al een goed begin voor meer !