Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:31

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Topicstarter
Binnenkort ga ik op vakantie, namelijk 10 dagen naar kreta, nu heb ik dus een iPhone met gewoon een 20 euro abbo.

Nu leek het mij wel handig als ik voor de vakantie ''even'' ( denk aan 2/3 maand'' ) een eindeloos online abbonement kon afsluiten bij HI.
Nu heb ik even op hun site gekeken en daar staat het volgende :

- Bij gebruik in het buitenland en voor streaming audio en video verkeer worden extra verkeerskosten in rekening gebracht.

Weet iemand hoeveel dit me extra gaat kosten, want ik dacht dat dit eigenlijk niks uit mocht maken qua kosten.

Anders moet ik maar hopen dat er een WiFi spot in het appartementen complex zit :P

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• Eris
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-11 14:22

Eris

-

Dataverkeer in het buitenland is altijd buiten je bundel. Dus maar hopen op een wifi spot. Reken op ± 8 euro / mb

[ Voor 11% gewijzigd door Eris op 09-07-2008 23:38 ]

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:31

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Topicstarter
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt.
Ik weet dat het normaal gesproken sowieso buiten je bundel valt.

Vandaar wil ik ook juist tijdelijk ( zo kort mogelijk) een extra abonnement nemen op eindeloos online van Hi.
Deze kosten komen dus boven op de gebruikelijke 20 EUR.

Mijn vraag is alleen : Als ik eindeloos online neem, moet ik dan alsnog betalen voor een beetje internetten op kreta ? :<
Met andere woorden eindeloos online heb je alleen wat aan in nederland :X

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11 16:46

Sick Nick

Drop the top!

Dat heb je goed gezien ja, alleen in nederland is het gratis. Daarbuiten ga je gewoon flink aftikken.