Vaak zie ik een interessant object in de zoekresultaten van vraag & aanbod, maar als ik al zeker weet dat het een object is dat te groot is om verstuurd te worden, is het zeer interessant om de afstand tot de verkoper te weten. Telkens die woonplaats in een routeplanner ingeven vraagt veel werk, zeker als er meerdere vergelijkbare objecten in de zoekresultaten staan en je dus het meest geïnteresseerd bent in degene die het dichtst bij jou ligt.
Ik als Belg ken de namen van Nederlandse steden helemaal niet en weet dus ook niet of dit in het zuiden of noorden van Nederland ligt. Ik denk ook dat sommige Nederlanders bepaalde dorpjes niet goed kennen en dat mijn feature daarom misschien handig is.
Daarom deze featurerequest:
Is het mogelijk om achter de woonplaats (zowel in de zoekresultaten als in de advertentie zelf) de afstand van jou woonplaats tot die van de verkoper aan te geven? Zo is het in een oogopslag zichtbaar of sommige objecten interessant zijn voor jou.
Wat denken jullie hiervan? Ik hoop dat alles duidelijk is
Ik als Belg ken de namen van Nederlandse steden helemaal niet en weet dus ook niet of dit in het zuiden of noorden van Nederland ligt. Ik denk ook dat sommige Nederlanders bepaalde dorpjes niet goed kennen en dat mijn feature daarom misschien handig is.
Daarom deze featurerequest:
Is het mogelijk om achter de woonplaats (zowel in de zoekresultaten als in de advertentie zelf) de afstand van jou woonplaats tot die van de verkoper aan te geven? Zo is het in een oogopslag zichtbaar of sommige objecten interessant zijn voor jou.
Wat denken jullie hiervan? Ik hoop dat alles duidelijk is