Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
jongens ik heb een groot probleem!!! als ik videobestanden met winavi videoconverter converteer van avi naar wmv. Kan ik de wmv bestanden wel naar de Yp-p2 kopiëren, maar als ik dan de samsung aanzet en de film wil afspelen krijg ik de tekst "onjuist formaat" terwijl wel degelijk op de doos staat dat die ook wmv afspeelt.

Nu heb ik ook een ander programma gebruikt namelijk "Gom Encoder" en daar heb je al een yp-p2 profiel > dus met de juiste instellingen etc. als ik met gom encoder het bestand heb geconverteerd krijg ik deze melding:
Afbeeldingslocatie: http://img165.imageshack.us/img165/9191/newportharborgq4.jpg terwijl als ik via samsung media studios converteer krijg ik wel bestanden die .svi heten.

hulp zou fijn zijn, want ik ga zaterdag op vakantie

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-11 11:52
En al mediacoder geprobeerd? Die convertor heeft ook een setting voor de P2 en die heeft mij nog nooit in de steek gelaten.

• DummyXL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-10 10:18
weet al hoe dat komt, dat kun je met emodio instellen geel of blauw(dit geval paars) maar ja vnd t niet echt mooi.
Hoe dan? kan het niet vinden in dat programma. En ik vind paars ook lelijk.

Wat betreft bovenstaand probleem, met het kopieren van een svi bestand, ik gebruik ook de gom encoder (perfect programma), het kopieren gaat bij mij prima maar mijn speler staat in UMS modes en aan het screenshot te zien staat die van jou in MTP.
Probeer deze eens om te zetten hieroder staat hoe:
http://www.anythingbutipod.com/forum/showthread.php?t=25784

van die website:
Pick the Region code you want. Then you have to decide whether you want MTP or UMS.

* MTP - This is the way most P2's come right out of the box. MTP mode is a special protocol designed to sync easily with Windows Media Player for hassle free music conversion and sync to your portable device. It is rather fickle though and some users note that it does not play well with OGG and m4a files. This means that if you have your player in MTP mode, they will sometimes not transfer properly, and if on the player, the ID tags will not work.
* UMS - This turns the player into essentially a flash drive and music/video transfer is done directly by drag and drop or music programs that support USB audio players (WinAmp, Media Monkey). UMS mode is also platform independent, so if you're using Linux or a Mac you won't have any issues getting your P2 to connect. If you have a Mac you'll need a Windows machine to perform this procedure the first time. This mode is more functional on the P2, but it doesn't work well with Windows Media Player as it is. Also, Playlist support is somewhat crippled.

[ Voor 96% gewijzigd door DummyXL op 09-07-2008 22:34 ]

Hier had een inspirerende tekst kunnen staan.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Even afgesplitst van het P2-ervaringentopic. Ervaringentopics zijn geen dumpbakken voor problemen.

Verwijderd

Topicstarter
Jormungandr, DummyXL en RoD alvast bedankt voor jullie hulp.
Ik heb het allebei nog niet gedaan wat jullie hebben gepost.
Zoals jullie kunnen zien op het plaatje, heb ik het altijd geprobeerd via Windows XP. Het vreemde is die Windows XP staat op de computer van mijn vriendin. Op mijn eigen computer staat windows vista ultimate en ik probeerde net even voor de grap of het bij mij wel deed en ja hoor.. via mijn computer doen de bestanden het wel gewoon en krijg ik geen foutmeldingen!

de clue is dus waarom op XP niet en op Vista wel?
wie kan dit verklaren?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2008 00:03 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zo op afstand is het nogal koffiedikkijken als je niet eerst even wat zelfonderzoek doet. Dus, probeer eens wat zou ik zeggen. Herinstall van het programma bijvoorbeeld. Daarnaast zou je ook eens met Gspot kunnen kijken of het programma er misschien op de ene pc wat anders mee doet zodat de file incompatible wordt. Lijkt me sterk, maar het proberen waard.

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:13
MP3 speler op UMS zetten is al als oplossing gemeld. Heb je dat geprobeerd?

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Pagina: 1