Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Ik heb vorige maand mijn huidige contract van T-mobile om laten zetten naar een contract van Hi welke pas ingaat in oktober. Dit contract is i.c.m. de HTC TD verkocht aan mij.
Nu lees ik op verschillende plekken dat de TD wat problemen heeft met Hi. Tot op heden heb ik nog geen echte problemen met T-mobile ondervonden.
Kan ik het contract met Hi nog annuleren of zit ik er nu aan vast?

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
umm op alles wat je aanschaft heb je 8 dagen niet goed geld terug... dus als je abbo ingaat kan je dan binnen 8 dagen opzeggen lijkt mij....

1337

Verwijderd

ZandBak schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 22:24:
umm op alles wat je aanschaft heb je 8 dagen niet goed geld terug... dus als je abbo ingaat kan je dan binnen 8 dagen opzeggen lijkt mij....
Doel je hiermee op de Wet koop op afstand?

Zo ja, "Wanneer je een product of dienst bestelt voor je (eenmans-)bedrijf is de Wet koop op afstand dus niet van toepassing.".

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Je zit er gewoon aan vast.

Op het moment dat je hebt getekend voor de aanstaande contractverlenging en/of het ontvangst van het toestel, gaat de afkoelperiode in. Deze is nu verstreken waardoor je een contract en koopovereenkomst hebt.

Ik durf te wedden dat je het toestel met fikse korting hebt kunnen aanschaffen vanwege het contract. Als je dit voor ingang van het contract of tijdens het contract wilt ontbinden (wat nu niet kan), dan zal iedereen dat doen om goedkoop aan een telefoon te geraken.

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 01:52:
[...]

Doel je hiermee op de Wet koop op afstand?

Zo ja, "Wanneer je een product of dienst bestelt voor je (eenmans-)bedrijf is de Wet koop op afstand dus niet van toepassing.".
Er staat toch nergens dat hij bedrijf is?

i3 + moederbord + geheugen kopen?

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
F4T4L_3RR0R schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 02:13:
Je zit er gewoon aan vast.

Op het moment dat je hebt getekend voor de aanstaande contractverlenging en/of het ontvangst van het toestel, gaat de afkoelperiode in. Deze is nu verstreken waardoor je een contract en koopovereenkomst hebt.

Ik durf te wedden dat je het toestel met fikse korting hebt kunnen aanschaffen vanwege het contract. Als je dit voor ingang van het contract of tijdens het contract wilt ontbinden (wat nu niet kan), dan zal iedereen dat doen om goedkoop aan een telefoon te geraken.
Dat vermoedde ik al. Dan wordt het maar afwachten of de ontvangst idd soms slecht is.
Pagina: 1