mp3's branden op cd

Pagina: 1
Acties:

• B@RT
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-02-2024
Ik krijg heel vaak een foutmelding 'The MPEG3 file blabla.mp3 seems to be damaged!' als ik mp3's probeer te branden op een cd met nero 5.038. Winamp speelt ze perfect af. De bitrate en de frequentie zijn voor alle mp3's gelijk. Als ik de cd na het branden afspeel zitten er inderdaad fouten in. (hij skipt delen van het nummer)

-Hoe komt da ?
-Wat kan ik er aan doen ?
-Is er misschien een ander progje dat wel goed met alle mp3 omgaat ?

Verwijderd

Zet ze anders eerst ff om naar .wav

Verwijderd

ik gebruik de file-encoder van Nero juist altijd om te kontroleren of er fouten in de mp3's zitten. als er een gevonden word en ik beluister de file, vind ik inderdaad fouten. dus ik zou zeggen: luister 's echt goed naar zo'n mp3 en dan hoor je de fouten wel.

oplossing: haal ff het nummer opnieuw van Napster(ofzo) en zorg dat je er een pakt met een andere file groote(anders heb je de zelfde klote fout weer). succes!

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:27

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

je moet die melding, gewoon negeren. Doe ik altijd, en altijd zijn de MP3's keurig omgezet naar de CD. Het is melding dat het waarschijnlijk een verkeerd bestand is.

/dev/null

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:02
Ik heb ook wel eens die melding ge negeerd... Dat heb ik geweten, helft van de CD deed het niet, allemaal verpest...:(