Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ontgrendelen van Istanbul bij Driv3r

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen van dit forum:
Ik heb een vraag mbt. een game (een al best wel oude)
De game is Driv3r. Zoals de gene die het spelen / gespeeld hebben
waarschijnlijk al weten, heb je 3 steden om in rond te rijden bij de '' Take a Ride '' ,
namelijk: Nice, Miami en Istanbul. Over die laatste gaat mijn vraag.

Mijn vraag is: kun je in Istanbul rijden met de '' Take a ride '' mode??
En zoja, hoe ontgrendel ik die dan? Ik kan het namelijk niet selecteren.
Op Nice en Miami ben ik zo langzamerhand wel uitgekeken, dus: help, someone??? :)

PS: verbaas je niet over mijn noobigheid, ik weet niet zoveel van pc's .. Ik vind het wel leuk om erop te spelen .. Daarom ook deze vraag met het antwoord kan ik weer even vooruit..

Gr, Driv3r.

Verwijderd

Topicstarter
bump :P

Volgende keer mag je daar 24 uur mee wachten ;)

[ Voor 81% gewijzigd door TheZeroorez op 10-07-2008 16:01 ]

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik heb Driv3r nooit gespeeld, en dus gooi ik maar een balletje op: Moet je niet via één of andere career mode oid de stad unlocken?

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat is dus mijn vraag of iemand dat weet..
En als het zo is weet iemand iets om dit te omzeilen? Het is best wel moeilijk namelijk om dit uit te spelen ;)

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Hier is een savegame te vinden waarbij het spel helemaal uitgespeeld is.

And I'm the only one and I walk alone.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, het gaat alsnog niet helemaal goed, het werkt wel, maar alles is nu heel groot zegmaar.. 1/4 van mijn orginele beeld is nu helemaal te zien... het is veel groter.

• PromoX

PromoX

Flying solo

Het kan zijn dat de (beeldscherm)instellingen van het spel in de savegame opgeslagen worden. Kijk die dus even na.

Verwijderd

Topicstarter
Ja. maar die kan ik dus niet zien :P

Verwijderd

Topicstarter
je bedoelt toch in de game zelf.. of???? kan dat ook buiten de game zelf?

• PromoX

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 18:45:
je bedoelt toch in de game zelf.. of???? kan dat ook buiten de game zelf?
Geen idee...ik ken het hele spel niet. Misschien kun je het buiten het spel ook aanpassen of kun je het spel in safemode opstarten (snelkoppeling zou te vinden moeten zijn in het startmenu), of een andere savegame proberen?

Twee keer achter elkaar posten binnen 24 uur is overigens niet echt gewenst. Voor toevoegingen kun je beter de Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop gebruiken :).

Verwijderd

Topicstarter
Had ik al geprobeerd... overal duikt echter de naam '' Ice555 '' op dus het is bijna overal hetzelfde.

Edit: Heb inmiddels de juiste save-game gevonden, het is weliswaar 'n Duitse, maarja ik spreek voldoende Duits om het te begrijpen.. En deze is wel met compleet beeld!

Iedereen bedankt dus voor je hulp maar dit onderwerp mag gesloten worden (of doen jullie daar niet aan??)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2008 12:48 ]

Pagina: 1