Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ondertiteling aan/uitzetten in Zoomplayer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een zeer amateuristische gebruiker die nu na veel tijd eindelijk HD-films via Usenet kan downloaden en ze af weet te spelen (met Zoomplayer) op mijn Full HD-tv. Sommige films hebben NLse ondertiteling (wat erg fijn is) maar sommige hebben Engelse ondertiteling. Gezien de film ook altijd in het Engels is, is dit erg irritant (omdat je toch geneigd bent om ondertitels te lezen als ze er staan).

Wie weet hoe ik dat uit en aan kan zetten in Zoomplayer. Ik heb zelf al gezocht in het menu maar kreeg niets gevonden. Uitleg graag in babystapjes gezien ik een erg amateuristische gebruiker ben.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Shift-B?

[google=zoomplayer disable subtitles], 3e hit. Ik mag dan wel wat meer ervaring hebben met software, maar wat simpele zoektermen in Google gooien kan iedere gebruiker toch wel, desnoods pak je even een NL-EN woordenboek erbij om wat woorden te vertalen. ;)

We verwachten toch wel wat meer inzet van onze gebruikers, naast wat meer informatie. In het geval waar ik naar link gaat het namelijk om Zoomplayer 2.60b2, welke versie gebruik jij? Zie voor meer informatie over wat ik bedoel met meer inzet Het algemeen beleid. :)

Signature