Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

V/A - Algemeen - Tweakers for life

Pagina: 1
Acties:
  • 285 views

• kalechinees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:06
Het schoot met net te binnen toen ik een (ruil) advertentie wilde plaatsen... (icm met de XS4all goede doelen actie :))

We zitten allemaal met hardware waar we niet echt iets voor terug hoeven. Andere tweakers hebben daar nog wel een paar euro voor over. Waarom niet een fonds / goed doel oprichten waar dat bedrag ingestort kan worden. Op dit moment zie ik regelmatig kratten bier geruild worden tegen hardware...

Misschien zelfs een rating systeem wie de meeste knaken in het goede doel heeft gepompt.
Ik heb hier nog mobo's van vorig jaar liggen welke toch wel een paar tientjes zouden opbrengen. Dat geld schenk ik graag aan een goed doel!

[ Voor 3% gewijzigd door kalechinees op 09-07-2008 21:21 ]

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10 09:42

r0b

kalechinees schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 21:18:
Het schoot met net te binnen toen ik een (ruil) advertentie wilde plaatsen... (icm met de XS4all goede doelen actie :))

We zitten allemaal met hardware waar we niet echt iets voor terug hoeven. Andere tweakers hebben daar nog wel een paar euro voor over. Waarom niet een fonds / goed doel oprichten waar dat bedrag ingestort kan worden.
Er bestaan al zat goede doelen toch? :)
Misschien zelfs een rating systeem wie de meeste knaken in het goede doel heeft gepompt.
Ik heb hier nog mobo's van vorig jaar liggen welke toch wel een paar tientjes zouden opbrengen. Dat geld schenk ik graag aan een goed doel!
Als je nu iets verkoopt kan je het opgebrachte geld toch ook overmaken op de rekening van een (door jou gekozen!) stichting?

Desalniettemin zou het best leuk zijn als we een "Doneer de opbrengsten van deze veiling aan ....." checkboxje hadden, die automatisch de betalingsgegevens van bovengenoemd goede doel weergeeft.

Maar of dat echt iets voor Tweakers.net is .. :?

• kalechinees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:06
[b]Rob.. schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 21:24

Als je nu iets verkoopt kan je het opgebrachte geld toch ook overmaken op de rekening van een (door jou gekozen!) stichting?
Tuurlijk, daar heb je gelijk in. Maar als iedereen zo dacht dan zouden goede doelen geen reclame meer hoeven maken.
Het is het bewustmaken van de mens wat hem aan zou kunnen zetten tot het verrichten van een goede daad. Ik denk dat voor veel tweakers op zo'n manier de stap een stuk gemakkelijk gemaakt wordt.

wellicht dat dit topic in 'Lieve Adjes' thuishoort... zoja, even daar naartoe schoppen ;)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:39

crisp

Devver

Pixelated

Nobel streven, maar uiteindelijk staat het denk ik een ieder vrij om als tegenprestatie bij 'ruilen' te zeggen: stort een leuk bedrag op Giro xxx van <goed doel> - dan kan je je eigen voorkeur qua doel ook nog eens noemen en zit je niet vast aan de keuzes die een 'Tnet fonds' maakt.

Kortom: ik denk niet dat we hier iets mee gaan doen...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.