Yooo,
Ik heb onlangs door een probleem mijn Laptop moeten formatteren en hierdoor heb ik dus een hoop drivers, programs terug moeten installeren.
Voordat ik mijn laptop had geformateerd genoot ik zeker van mijn HDMI kabel op de tv om mijn films te zien. Na mijn formatatie krijg ik wel nog beeld op mijn TV maar als ik een film opzet via VLC media player, windows media player, of andere krijg ik op mijn laptop wel de film te zien maar VLC scherm op de tv blijft helaas zwart. Ik krijg ook geen geluid op mijn tv bij VLC.
Kunnen jullie mij mischien kunnen helpen hierbij?
Ik heb een sony Vaio VGN-FZ21M
Windows Vista (helaas krijg ik xp niet geinstalleerd daarop
! )
Gegevens:
Intel(R) Core(TM) 2 Duo CPU T7250 @ 2.00GHz
2.00 GB RAM
NVIDIA GeForce 84000M GT
Alvast bedankt en hopelijk hebben jullie een oplossing
Greetz
Ik heb onlangs door een probleem mijn Laptop moeten formatteren en hierdoor heb ik dus een hoop drivers, programs terug moeten installeren.
Voordat ik mijn laptop had geformateerd genoot ik zeker van mijn HDMI kabel op de tv om mijn films te zien. Na mijn formatatie krijg ik wel nog beeld op mijn TV maar als ik een film opzet via VLC media player, windows media player, of andere krijg ik op mijn laptop wel de film te zien maar VLC scherm op de tv blijft helaas zwart. Ik krijg ook geen geluid op mijn tv bij VLC.
Kunnen jullie mij mischien kunnen helpen hierbij?
Ik heb een sony Vaio VGN-FZ21M
Windows Vista (helaas krijg ik xp niet geinstalleerd daarop
Gegevens:
Intel(R) Core(TM) 2 Duo CPU T7250 @ 2.00GHz
2.00 GB RAM
NVIDIA GeForce 84000M GT
Alvast bedankt en hopelijk hebben jullie een oplossing
Greetz