Merkenlijstje verkeerd harde schijven

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als ik naar 'Index » Pricewatch » Harde schijven » Serial ATA harde schijven » Prijzen' ga kan ik enkel kiezen voor Lacie als merk, een stuk of 12 keer.

Verder ben ik al jaren tevreden gebruiker van de pricewatch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:27
Browser, OS, etc? Hier zie ik allerlei merken staan :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Ik zag het vanmiddag op m'n werk, en nu hier weer. Beide systemen met Vista (1 Business, ander Ultimate) en Firefox 3.0. Tja, wat wil je verder weten? Ben ingelogd op t.net, kweenie wat nog meer invloed kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Aikon schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 19:07:
Ik zag het vanmiddag op m'n werk, en nu hier weer. Beide systemen met Vista (1 Business, ander Ultimate) en Firefox 3.0. Tja, wat wil je verder weten? Ben ingelogd op t.net, kweenie wat nog meer invloed kan hebben.
De URL waarop je op dat moment zit.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Het kan natuurlijk ook niet anders, maar als ik er nu op dezelfde manier naartoe ga (dus op pricewatch klikken boven, dan harde schijven, dan sata) krijg ik wel alle merken te zien. Ik kom dan op http://tweakers.net/pricewatch/cat/333 uit.

Ik heb Firefox herstart en m'n geschiedenis bekeken maar kan het het niet reproduceren. Ik zal morgen nog eens op m'n werk kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Ben nu weer op m'n werk. Probleem was er weer niet, maar moest toevallig Firefox opnieuw installeren. Gelijk weer even gekeken daarna, en het probleem was er weer. Daarna klikte ik op SAS harde schijven, en weer op SATA, toen stond het lijstje wel goed. Was automatisch al ingelogd (blijkbaar adhv m'n ip ofzo? Had de firefox map helemaal gewist na het uninstallen, of wellicht door roaming profiles en synchronisation dat er een cookie terug is gekopieerd).

Voor de duidelijkheid; ik klikte bovenaan op Pricewatch, en toen rechts op harde schijven, en toen middenboven op SATA. De url was http://tweakers.net/pricewatch/cat/333. 32 Bits Vista Business hier, thuis Ultimate 64 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:42

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Lijkt er dus op dat je last had van een vastzittend cookie ofzo, aangezien de PW wel degelijk gewoon alle merken laat zien en het probleem bij anderen niet reproduceerbaar is.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-09 13:54
Ik klik voor het eerst op de link en zie ook alleen bij de merken LaCie staan. Gebruik van Vista Business SP1 (32Bit) en Firefox 3.0.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e48SVM42KmvOhZHzTNdgueFZ/thumb.png

Edit:
Na het verwijderen van de cache van Firefox zie ik wel het goede merkenlijstje.

[ Voor 19% gewijzigd door Klovan op 10-07-2008 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik zie wel de volle lijst in je screenshot?

Verder, is het niet gewoon een landenfilter dat aan het bokken is?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:18

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Dirk schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 10:34:
Ik zie wel de volle lijst in je screenshot?

Verder, is het niet gewoon een landenfilter dat aan het bokken is?
Het gaat om het filter-gedeelte. Rechts dus, daar zie je in het screenshot 4x LaCie staan ipv alle verschillende merken.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ah, niet goed gekeken dus. Daar heb ik nog nooit iets van gemerkt, terwijl ik de filters toch redelijk actief gebruik.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1