Samenwerking tweakers.net salland automatisering beeindigd?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.041 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermario16
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:09
Vandaag kreeg ik de nieuwsbrief van SA een mailtje met deze kop. Omdat ik erg veel gebruik maak van de pricewatch en op die manier ook de prijzen bij SA in de gaten hou t.o.v. andere shops is dit toch wel vervelend.

Als reden gegeven ze: "Administratieve redenen".

Ik koop alles voor al mijn klanten in bij deze shop en nu deze niet meer via tweakers meetbaar is ben ik toch wel aan het twijfelen en nieuwsgierig naar de exacte reden. (vooral omdat ook steeds groter wordende winkels failliet gaan en ik alles op vooruitbetalen wil bestellen ivm. kosten.) Ik wil gewoon weten met wie ik zaken doe en de shopsurvey / pricewatch waren hier ideaal voor. Ook had ik altijd erg goede ervaringen met deze shop.

Iemand hier de meer verstand heeft van relaties van tweakers.net met bedrijven in de shopsurvey?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-laat maar-

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2008 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:12

SmartDoDo

Woeptiedoe

Dit topic hoort in Pricewatch, niet in SG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

En ik sluit me geheel aan bij Longbeard in "Salland uit de webshop verdwenen?".
Aangezien dit topic schijnbaar aanleiding tot allerlei ongefundeerde speculaties geeft, sluit ik het topic.

Om alle speculaties over de financiële positie van Salland Automatisering te voorkomen, er is geen conflict over de financiële afhandeling. Zover ons bekend is, is er geen enkele reden om aan te nemen dat Salland Automatisering betalingsproblemen kent.
:)
Vandaar dat deze ook op slot gaat. :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Dit topic is gesloten.