Windows Live Messenger: chatwindow laat menubar zien..

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Sinds een tijdje heb ik een vervelend probleem. Ik heb al een tijd Windows Live Messenger en MSN Plus geinstalleerd, maar sinds kort zie ik in mijn chatwindows de standaard windows menubar (File, Edit, Actions, Tools, Help) :{
Bij MSN plus is dat dus heel erg irritant, aangezien ik nu tabs niet meer met een knop kan sluiten, maar het steeds moet doen met de right mouse. En het staat gewoon lelijk natuurlijk ;)

De grote vraag is: hoe krijg ik dit weer weg? Ik heb msn plus en wlm al geuninstalled en daarna opnieuw geinstalleerd, maar dit loste het probleem niet op. Ik heb op GoT niets kunnen vinden. Via google vond ik ook weinig oplossingen, wel meer mensen die er last van hebben. Een gesuggereerde oplossing door even de Magnifier te starten en te exiten had helaas ook geen effect.

Dus als iemand het weet, ik hoor het graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
MSN Plus? Wordt dat niet standaard geïnstalleerd met een hoop spyware?

Als je uninstalled worden persoonlijke instellingen nog wel eens bewaard. Gebruik na een uninstall een programma zoals Crap Cleaner om de restjes te verwijderen. Verwijder ook handmatig de installatiedirectory. Probeer daarna pas opnieuw te installeren.

offtopic:
Licht modbreakje, URL's vallen zo ook wel genoeg op hoor. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door een moderator op 10-07-2008 00:44 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

offtopic:
MSN Plus kan met een hoop adware gerelateerde meuk worden geïnstalleerd. Deze items kunnen echter uitgevinkt worden aan het begin van de installatie. :) Iig, zo was het vroeger, ik heb al jaren geen MSN Plus meer gebruikt. :P

[ Voor 18% gewijzigd door pasta op 10-07-2008 00:49 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Is dat niet gewoon een standaard instelling van Live Messenger? Ik heb hier gewoon een knopje met "show menu bar". (hoewel ik wel ooit eens Stuffplug en de Mess.be patch heb geinstalleerd)

Afbeeldingslocatie: http://alizahid.net/files/wlm1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Noork schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 00:53:
Is dat niet gewoon een standaard instelling van Live Messenger? Ik heb hier gewoon een knopje met "show menu bar". (hoewel ik wel ooit eens Stuffplug en de Mess.be patch heb geinstalleerd)

[afbeelding]
OMG, geniaal :)
Ik had het knopje niet gezien in het chatwindow, wel in het hoofdscherm van WLM. Daar stond show menu bar uit.

Ik heb ook geen idee hoe ik het heb aangezet..maar super bedankt voor je heldere inzicht! d:)b

Edit:
Snowwie schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 00:39:
MSN Plus? Wordt dat niet standaard geïnstalleerd met een hoop spyware?
Zoals pasta hierboven ook zegt: die meuk is uit te zetten bij de installatie en dat doe ik ook altijd braaf ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Glacier op 10-07-2008 09:38 ]