Toon posts:

Source code van het ECCp-109 project

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik ben op zoek naar de source code van de client voor het ECCp-109 project wat in 2002 is voltooid. De pagina is niet meer online maar je kan hem nog zien via de way back machine:
http://web.archive.org/we...ico/eccp109/software.html

Sinds de DPC een van de top contributors waren hoop ik dat een van de DCP leden de source code misschien nog op zijn pc heeft staan. Zo ja dan zou ik het zeer op prijs stellen als hij / zij die naar mij zou kunnen sturen.

Alvast bedankt voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:42

SandStar

DPC-Crew

Zandster

dukebox zal het vast wel hebben... die was toch ook tijdje bezig geweest met de opvolger ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:28
Dat mag geen probleem zijn. DukeBox heeft daar als het goed is nog alle files van en draaide ook nog een proxy ervoor.

Maar hij is op vakantie is mij verteld en weet niet wanneer hij weer terug komt.

dus stuur even een mail naar : mailto:duke@qik.nl

@Sandstar .... correct heb hem al eens gevraagd om samen hier in verder te gaan maar door gebrek aan tijd is het nog niks geworden.

[ Voor 21% gewijzigd door Cpt00kirk op 09-07-2008 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:25

Qwerty-273

Meukposter

Je zou ook contact op kunnen nemen met Chris Monico ( tegenwoordig op http://www.math.ttu.edu/~cmonico/ )................

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor de snelle reacties!

Ik heb al contact gehad met Chris Monico, helaas kan hij de source code niet meer terugvinden, vandaar dat ik hoopte dat iemand hier mij verder kon helpen.

Bedankt voor de info, ik zal DukeBox een mail sturen. Mocht iemand meer informatie hebben over een opvolg-project (dat zou dan ECCp-131 moeten zijn) dan ben ik meer dan geinteresseerd over eventuele details (status, performance etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:42

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 17:28:
Thanks voor de snelle reacties!

Ik heb al contact gehad met Chris Monico, helaas kan hij de source code niet meer terugvinden, vandaar dat ik hoopte dat iemand hier mij verder kon helpen.

Bedankt voor de info, ik zal DukeBox een mail sturen. Mocht iemand meer informatie hebben over een opvolg-project (dat zou dan ECCp-131 moeten zijn) dan ben ik meer dan geinteresseerd over eventuele details (status, performance etc).
Zoals ik al zei: Dukebox heeft bij mijn weten alles al af voor een vervolg project. client-side en server-side. Heeft ook al tijdje gedraaid maar hij is er mee gestopt door de enorme keyspace waar doorheen gewerkt moest worden.
Pagina: 1