Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-11 20:34
Ik heb momenteel een abonnement bij Hi dat op 29 augustus 2008 afloopt. Nu wil ik graag overstappen naar KPN met nummerbehoud. Is nummerbehoud van Hi naar KPN mogelijk?
Alvast bedankt.

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:47
Zou je niet gewoon eens bij Hi/KPN informeren? Maar lijkt me geen probleem daar ze verplicht zijn nummers te porteren...

Verwijderd

Beide is KPN dus officieel is dat niet mogelijk.

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:45

lier

MikroTik nerd

Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 15:49:
Beide is KPN dus officieel is dat niet mogelijk.
???

Oftewel, binnen één aanbieder is het niet langer verplicht om nummerportering aan te bieden ?
Maar lijkt me geen probleem daar ze verplicht zijn nummers te porteren...

Eerst het probleem, dan de oplossing

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-11 20:34
Heb met verschillende gsm-shops contact opgenomen. Als je van Hi naar KPN wilt kan dat alleen met een verlenging. Dit topic kan dus dicht.

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-11 10:58
Inderdaad, een Hi of KPN abonnement zit in hetzelfde 'systeem', dus wil je overstappen dan kan dit alleen met een contractsverlenging. Dit uiteraard om te voorkomen dat mensen gaan profiteren van aanbiedingen van nieuwe abonnementen terwijl ze bij dezelfde provider blijven.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik bespeur hier wederom te weinig inzet. Ik wil je voortaan vragen om eerst zelfs is moeite te doen om je vraag beantwoord te krijgen, een goed voorbeeld hiervan is de klantenservice bellen :)

Deze is dus dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.