Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mass audio editor

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-11 17:15
Ik ben op zoek naar een simpel programma waarmee ik dmv. bijvoorbeeld een equilizer, de geluidskwaliteit en verdeling van hele albums gelijk kan aanpassen. Ik heb enkele mappen waarin mp3's staan waarin bijvoorbeeld de lage tonen zo goed als ontbreken, en andere waarin alleen middentonen te horen zijn. Ik heb Audiacity, en die werkt top voor losse files, maar een programma waarbij je zulke dingen kan doen voor hele mappen tegelijk kon ik niet vinden.
Bestaat zoiets? Of kan dit met Audiacity? (en zoja, hoe?) Want met google kom ik alleen op programma's waarbij je net als met audiacity maar 1 file per keer kan aanpassen...

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11 04:51
Misschien heb je iets aan dbPoweramp Music Converter. :)

Batch Converting
Graph Equalizer
Volume Normalizing

Lijkt me het aangewezen programma voor jou.

Mijn YouTube Channel

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Volgens mij is dit toch echt heel eenvoudig te vinden; [search=batch audio]? Ik stel voor dat je in het vervolg zelf even zoekt voordat je een topic opent :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.