Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd
Al lijkt het gewoon uitschakelen makkelijker12:29 <+Robin> <DinX_TF2> Robin: kan modden niet beter uitgeschakeld worden bij die
in memoriam van Yoeri ?
12:29 <+Robin> dat hoeft niet
12:29 <+Robin> we kunnen achteraf de reacties goedzetten

Ik kan me er verder niet echt druk om maken. Niemand wordt omhoog of omlaag gemod, iedereen komt op "0 neutraal".
Ze zijn het aan het aanpassenmr_obb schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:35:
Mag je wel mensen die niet de moeite nemen om zijn naam goed te spellen omlaag modden? (Youri)
Ik kan me er verder niet echt druk om maken. Niemand wordt omhoog of omlaag gemod, iedereen komt op "0 neutraal".
Ze hebben op 1 pagina een tijdlang op +1 gestaan
Maarja, zoals Robin al aangaf kunnen ze inderdaad allemaal op neutraal gezet worden in 1 keer
[ Voor 10% gewijzigd door DinX op 09-07-2008 12:38 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
En toch: neutraal (dus 0) is de beste modoptie in dezen voorlopig. -1 is alleen tolerabel bij reacties die sowieso in no-time een -2 verdienen, dus er rest alleen surveillance.
* Delerium kijkt moderaties daar gewoon aan.
Ik modereer daar niet meer, maar controleer wel. Net nog een paar +1's en -1's op 0 gezet.[12:34] <Kixtart> ACM of crisp. Is het eigenlijk mogelijk om bij 1 bericht moderaties uit te schakelen?
[12:35] <crisp> nee
☻/
/▌
/ \
M.i. is 0 de enige gepaste score voor al deze reacties, uitzonderingen daargelaten natuurlijk. We houden het in de gaten.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Ik zou geen uitzonderingen doen, anders proberen er misschien te veel er nog een +1'tje uit te slepen door allerlei teksten te gaan plaatsen. Er zijn er nu 2 met een +1 omdat ze teksten hebben geplaatst. Met dit soort dingen: iedereen of 0 of +1.Cloud schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:43:
Het uitschakelen van moderaties op één artikel is helaas onmogelijk heb ik me net laten vertellen.
M.i. is 0 de enige gepaste score voor al deze reacties, uitzonderingen daargelaten natuurlijk. We houden het in de gaten.
imho uiteraard
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Zeg dan gewoon dat de crew het niet wil. Alles is te programmeren en volgens mij heb je voor zoiets nou niet de langste code nodig.Cloud schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:43:
Het uitschakelen van moderaties op één artikel is helaas onmogelijk heb ik me net laten vertellen.

Dat vind ik op zich ook helemaal niet ergRataplan schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:48:
* Rataplan roept het overlijden van irrelevant in herinnering, waarbij een aparte +4 werd geproggeld. Een aparte waardering zal dit keer niet tot de mogelijkheden behoren, maar de PM's kunnen natuurlijk best alles op +2 fixeren. Dan zijn we ook meteen van behulpzame +0-moderaties af. Is dat een idee?
Met uitzonderingen bedoelde ik meer reacties die het daglicht eigenlijk niet mogen zien. -2 materiaal zeg maar. Ik ben het helemaal met je eens; alles één score.beany schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:49:
Ik zou geen uitzonderingen doen, anders proberen er misschien te veel er nog een +1'tje uit te slepen door allerlei teksten te gaan plaatsen.
Ik vertrouw hierbij op het woord van crisp en ik had zelf niet anders verwacht. Geloof me, er is genoeg wil. Hoe je zo'n opmerking kunt maken in deze situatie snap ik werkelijk niet.Saturnus schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:50:
Zeg dan gewoon dat de crew het niet wil. Alles is te programmeren en volgens mij heb je voor zoiets nou niet de langste code nodig.
Een aanpassing als dit moet jeSaturnus schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:50:
[...]
Zeg dan gewoon dat de crew het niet wil. Alles is te programmeren en volgens mij heb je voor zoiets nou niet de langste code nodig.
- technisch ontwerp maken(waarin je kijkt of je niet allerlei zaken veknoeit)
- implementeren
- testen
- in productie plaatsen
Dit doe je dus gewoon niet zomaar. Eigenlijk vind ik je post een beetje over het randje gaan... Voor de .plan waar het nu omgaat is het dus niet zomaar te doen.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Lekker aannames doe je daar.Saturnus schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:50:
[...]
Tis wel een boel moderaties om te fixeren, maar aan de andere kant mogen de PM's ook best wat doen voor de kostRataplan schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:48:
* Rataplan roept het overlijden van irrelevant in herinnering, waarbij een aparte +4 werd geproggeld. Een aparte waardering zal dit keer niet tot de mogelijkheden behoren, maar de PM's kunnen natuurlijk best alles op +2 fixeren. Dan zijn we ook meteen van behulpzame +0-moderaties af. Is dat een idee?
Je hebt duidelijk geen idee hoeveel code er aan een frontpagepagina te pas komt; zo'n wijziging is behoorlijk wat ingrijpender dan alleen even een paar 'if index = 429'-regeltjes. Natuurlijk is het te coden, maar als we dat nu willen implementeren wordt het een riskante haastklus en *dat* willen we inderdaad niet.Saturnus schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:50:
[...]
Spuit 13...
't kan. 't kan ook dat alles op 0 wordt vastgezet. Da's neutraal.Rataplan schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:48:
* Delerium denkt dat een gedicht van Kroontjespen dan wel een +1/+2 verdient
Ik vind eigenlijk dat elke steunbetuiging, mooi of niet mooi, evenveel waard is.Ecteinascidin schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:00:
[...]
't kan. 't kan ook dat alles op 0 wordt vastgezet. Da's neutraal.
* Rataplan denkt dat een gedicht van Kroontjespen dan wel een +1/+2 verdient
Saved by the buoyancy of citrus
☻/
/▌
/ \
Ik vind een steunbetuiging niet neutraal. Ik vind dat wel meerwaarde hebben. In welke vorm dan ook. Gedichtjes ed zijn natuurlijk leuk, en kunnen iets extra's geven, dus wellicht zou je die dan op +2 moeten modden, en de "gewone" reacties op +1. Maar zoals Rataplan ook al aangeeft, elke steunbetuiging is mooi.Ecteinascidin schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:00:
[...]
't kan. 't kan ook dat alles op 0 wordt vastgezet. Da's neutraal.
* RoD denkt dat een gedicht van Kroontjespen dan wel een +1/+2 verdient
Ik zou zeggen, zet het gewoon op +2. Dat er dan niet de mogelijkheid is om je extra te onderscheiden is imo niet zo relevant hier. Steunbetuiging = steunbetuiging, en elke steunbetuiging is mooi.
[ Voor 14% gewijzigd door RoD op 09-07-2008 13:06 ]
Hopelijk is er verder niks kapot daardoor
[ Voor 57% gewijzigd door Kixtart op 09-07-2008 13:13 ]
☻/
/▌
/ \
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Heel logisch... roep 'nee' en je hebt nergens meer last van. Dan kan je vervolgens op je gemak kijken of het mogelijk is en zo ja of het makkelijk te doen is en indien nog steeds ja dan vervolgens op je gemak doenDirk schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:15:
Netjes. Het is wel de netste oplossing inderdaad. Wel opvallend dat ie een half uur na zijn nee het alsnog voor elkaar heeft gekregen...
Het is beter een nee te geven wanneer je het niet zeker weet en daarna er op terug te komen, dan een ja te geven en er op terug te komen dat het niet kan.Dirk schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:15:
Netjes. Het is wel de netste oplossing inderdaad. Wel opvallend dat ie een half uur na zijn nee het alsnog voor elkaar heeft gekregen...
Misschien heeft Crips de datum van het artikel in het verleden geplaatst waardoor moderaties niet mogelijk zijn. Ranzige db aanpassing, maar wel effectief.
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Intentionally left blank
Nogmaals bedankt crisp
Dit topic is gesloten.