Uitschakelen modden In Memoriam Yoeri

Pagina: 1
Acties:
  • 1.205 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:29

DinX

Motormuis

Topicstarter
IS het geen idee om de modfunctionaliteit uit te schakelen (als dat überhaupt kan) bij de .plan ivm het overlijden van Yoeri ? Imho is het toch heel erg respectloos om daar een beetje te gaan lopen modden op de reacties ... Zie je daar condoleances met neutraal staan, even later een paar met +1,...

Het is natuurlijk iets wat de mods zelf beslissen (modden of niet), maar in dit geval vind ik het wel heel erg fout.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mee eens. Of alle reacties moeten op +2 staan, of er moet helemaal geen beoordeling aan gehangen worden. Mijn voorkeur gaat uit naar het laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Topicstarter
12:29 <+Robin> <DinX_TF2> Robin: kan modden niet beter uitgeschakeld worden bij die
in memoriam van Yoeri ?
12:29 <+Robin> dat hoeft niet
12:29 <+Robin> we kunnen achteraf de reacties goedzetten :)
Al lijkt het gewoon uitschakelen makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Mag je wel mensen die niet de moeite nemen om zijn naam goed te spellen omlaag modden? (Youri :X )

Ik kan me er verder niet echt druk om maken. Niemand wordt omhoog of omlaag gemod, iedereen komt op "0 neutraal".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Topicstarter
mr_obb schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:35:
Mag je wel mensen die niet de moeite nemen om zijn naam goed te spellen omlaag modden? (Youri :X )

Ik kan me er verder niet echt druk om maken. Niemand wordt omhoog of omlaag gemod, iedereen komt op "0 neutraal".
Ze zijn het aan het aanpassen :)
Ze hebben op 1 pagina een tijdlang op +1 gestaan :)

Maarja, zoals Robin al aangaf kunnen ze inderdaad allemaal op neutraal gezet worden in 1 keer :)

[ Voor 10% gewijzigd door DinX op 09-07-2008 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ik schuif deze suggestie even door naar Tweakers.net Moddereter Forum.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

't is al een bejaarde suggestie, namelijk niet modbare nieuwsitems.

En toch: neutraal (dus 0) is de beste modoptie in dezen voorlopig. -1 is alleen tolerabel bij reacties die sowieso in no-time een -2 verdienen, dus er rest alleen surveillance.

* Delerium kijkt moderaties daar gewoon aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

[12:34] <Kixtart> ACM of crisp. Is het eigenlijk mogelijk om bij 1 bericht moderaties uit te schakelen?
[12:35] <crisp> nee
Ik modereer daar niet meer, maar controleer wel. Net nog een paar +1's en -1's op 0 gezet.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Het uitschakelen van moderaties op één artikel is helaas onmogelijk heb ik me net laten vertellen.

M.i. is 0 de enige gepaste score voor al deze reacties, uitzonderingen daargelaten natuurlijk. We houden het in de gaten.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wmb kunnen ze ook allemaal wel op +1. Elke steunbetuiging/condoleance heeft toch meerwaarde. Heb er net een hele sloot op 0 gemod, tot ik besefte dat dat eigenlijk ook best wel zinloos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat kan ook, zolang alle reacties maar dezelfde score krijgen. Gezien het grote aantal moderaties is het eenvoudiger om alles op 0 te houden/brengen dan alles naar +1 te brengen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

* Rataplan roept het overlijden van irrelevant in herinnering, waarbij een aparte +4 werd geproggeld. Een aparte waardering zal dit keer niet tot de mogelijkheden behoren, maar de PM's kunnen natuurlijk best alles op +2 fixeren. Dan zijn we ook meteen van behulpzame +0-moderaties af. Is dat een idee?

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 02-10 15:01

beany

Meeheheheheh

Cloud schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:43:
Het uitschakelen van moderaties op één artikel is helaas onmogelijk heb ik me net laten vertellen.

M.i. is 0 de enige gepaste score voor al deze reacties, uitzonderingen daargelaten natuurlijk. We houden het in de gaten.
Ik zou geen uitzonderingen doen, anders proberen er misschien te veel er nog een +1'tje uit te slepen door allerlei teksten te gaan plaatsen. Er zijn er nu 2 met een +1 omdat ze teksten hebben geplaatst. Met dit soort dingen: iedereen of 0 of +1.

imho uiteraard :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Cloud schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:43:
Zeg dan gewoon dat de crew het niet wil. Alles is te programmeren en volgens mij heb je voor zoiets nou niet de langste code nodig. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Rataplan schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:48:
* Rataplan roept het overlijden van irrelevant in herinnering, waarbij een aparte +4 werd geproggeld. Een aparte waardering zal dit keer niet tot de mogelijkheden behoren, maar de PM's kunnen natuurlijk best alles op +2 fixeren. Dan zijn we ook meteen van behulpzame +0-moderaties af. Is dat een idee?
Dat vind ik op zich ook helemaal niet erg :) Ik weet niet hoe de rest daar tegenover staat?
beany schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:49:
Ik zou geen uitzonderingen doen, anders proberen er misschien te veel er nog een +1'tje uit te slepen door allerlei teksten te gaan plaatsen.
Met uitzonderingen bedoelde ik meer reacties die het daglicht eigenlijk niet mogen zien. -2 materiaal zeg maar. Ik ben het helemaal met je eens; alles één score.
Saturnus schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:50:
Zeg dan gewoon dat de crew het niet wil. Alles is te programmeren en volgens mij heb je voor zoiets nou niet de langste code nodig. :/
Ik vertrouw hierbij op het woord van crisp en ik had zelf niet anders verwacht. Geloof me, er is genoeg wil. Hoe je zo'n opmerking kunt maken in deze situatie snap ik werkelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

[...]

Een aanpassing als dit moet je

- technisch ontwerp maken(waarin je kijkt of je niet allerlei zaken veknoeit)
- implementeren
- testen
- in productie plaatsen

Dit doe je dus gewoon niet zomaar. Eigenlijk vind ik je post een beetje over het randje gaan... Voor de .plan waar het nu omgaat is het dus niet zomaar te doen.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

[...]

Lekker aannames doe je daar.
Tis wel een boel moderaties om te fixeren, maar aan de andere kant mogen de PM's ook best wat doen voor de kost :P +1 of +2 maakt mij persoonlijk niet zoveel uit, maar er iets van meerwaarde aan geven (hoger dan 0) lijkt mij wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

[...]

Je hebt duidelijk geen idee hoeveel code er aan een frontpagepagina te pas komt; zo'n wijziging is behoorlijk wat ingrijpender dan alleen even een paar 'if index = 429'-regeltjes. Natuurlijk is het te coden, maar als we dat nu willen implementeren wordt het een riskante haastklus en *dat* willen we inderdaad niet.

edit:
Spuit 13...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

't kan. 't kan ook dat alles op 0 wordt vastgezet. Da's neutraal.

* Delerium denkt dat een gedicht van Kroontjespen dan wel een +1/+2 verdient

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ecteinascidin schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:00:
[...]

* Rataplan denkt dat een gedicht van Kroontjespen dan wel een +1/+2 verdient
Ik vind eigenlijk dat elke steunbetuiging, mooi of niet mooi, evenveel waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:27

Cyphax

Moderator LNX
Mij lijkt +1 wel een aardige score voor alle reacties daar (uitgezonderd dan lompe of anderszins ongewenste reacties). Dat het te modden is zou niet zo'n ramp moeten zijn, toch? Misschien is het voor Crisp of ACM eenvoudig om alle reacties aan het eind van de week op een vaste waarde te zetten met een query, en als dat niet gaat kunnen we altijd bijspringen waar nodig via de gewone moderaties.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Zijn we al het bekijken Cyphax :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ecteinascidin schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:00:
[...]

* RoD denkt dat een gedicht van Kroontjespen dan wel een +1/+2 verdient
Ik vind een steunbetuiging niet neutraal. Ik vind dat wel meerwaarde hebben. In welke vorm dan ook. Gedichtjes ed zijn natuurlijk leuk, en kunnen iets extra's geven, dus wellicht zou je die dan op +2 moeten modden, en de "gewone" reacties op +1. Maar zoals Rataplan ook al aangeeft, elke steunbetuiging is mooi.

Ik zou zeggen, zet het gewoon op +2. Dat er dan niet de mogelijkheid is om je extra te onderscheiden is imo niet zo relevant hier. Steunbetuiging = steunbetuiging, en elke steunbetuiging is mooi.

[ Voor 14% gewijzigd door RoD op 09-07-2008 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

[13:08] <crisp> zo, moderatie staat uit

Hopelijk is er verder niks kapot daardoor :)

[ Voor 57% gewijzigd door Kixtart op 09-07-2008 13:13 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Die man blijft me verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:44

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Netjes. Het is wel de netste oplossing inderdaad. Wel opvallend dat ie een half uur na zijn nee het alsnog voor elkaar heeft gekregen...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Dirk schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:15:
Netjes. Het is wel de netste oplossing inderdaad. Wel opvallend dat ie een half uur na zijn nee het alsnog voor elkaar heeft gekregen...
Heel logisch... roep 'nee' en je hebt nergens meer last van. Dan kan je vervolgens op je gemak kijken of het mogelijk is en zo ja of het makkelijk te doen is en indien nog steeds ja dan vervolgens op je gemak doen :) Anders blijven mensen vragen of het al gedaan is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Dirk schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:15:
Het is beter een nee te geven wanneer je het niet zeker weet en daarna er op terug te komen, dan een ja te geven en er op terug te komen dat het niet kan.

Misschien heeft Crips de datum van het artikel in het verleden geplaatst waardoor moderaties niet mogelijk zijn. Ranzige db aanpassing, maar wel effectief.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De 'nee' was bedoelt als 'nee, dat is op een reguliere manier niet mogelijk'. Dit is dus een 'hack' en daarmee heeft Yoeri nu ook een plaatsje in onze broncode.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dan lijkt me dit verder klaar. Een eigen plaatsje in de source is zeker niet verkeerd voor Yoeri.

Nogmaals bedankt crisp :)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.