• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Topicstarter
Beste techneuten,

Na diverse topics en vele webpagina's te hebben bekeken, wil ik jullie vragen mij een duw in een bepaalde richting te geven.

Ik ben op zoek naar een kleine LCD tv. Met klein bedoel ik zo tussen de 19 en 24". De belangrijkste beperking is €. Ik wil niet meer dan € 350,00 uitgeven. De tv moet analoog (kabel UPC) aankunnen en eventueel later een DVD-speler (scart of coaxiaal). Verder hoeft de tv geen poespas te hebben. Het belangrijkste is dus de prijs, de grootte en ook de kwaliteit van het beeld.

Ik heb mijn zoektocht al vernauwd tot een aantal modellen van Samsung (LE-serie), Philips en LG. Echter over Philips ben ik nog niet helemaal uit. Ik heb een aantal modellen van deze drie fabrikanten bekeken bij MM, BCC en een lokale tv-boer. Ik vind het erg moeilijk om de LCD tv's te vergelijken, omdat er tijd tussen de momenten van bekijken zit (fysiek verplaatsen tussen de winkels ;) ) en ik niet zeker weet wat de bron is (digitaal of analoog en mogelijke verschillen tussen de winkels).

Zelf heb ik de volgende modellen gevonden, die volgens mij aardig in mijn budget zitten en aan mijn eisen voldoen;
* Samsung LE19R71 (€ 321,00)
* Samsung LE19R86BD (€ 344,00)
* LG 19LS4D (€ 329,00)
* LG 19LS4R (€ 257,00)
* Philips 20PFL4122 (€ 318,00)

Tuurlijk is er een grote mate van persoonlijke smaak (zoals uiterlijk behuizing), ergonomie, etc bij betrokken, maar kunnen jullie gebasseerd op eigen ervaring mij een suggestie doen binnen deze merken, rekening houdend met mijn eisen? Mocht ik een bepaald model van een andere fabrikant over het hoofd hebben gezien (grote kans), dan post dat ook gerust.