Hey luitjes, heb sinds vrijdag een andere pc ter beschikking, tot mijn verbazing merkte ik iets vreemds, mijn microfoon doet het niet, maak gebruik van de mobo M4N2-E SLI ofzo iets, geluids chipset van ac97, draaiend op vista ultimate, ik heb zowel een usb webcam micro geprobeert, een aux ingang micro(normale roze dus) en een alternative PS3 eyetoy micro usb, de aux heb ik extra nieuw gekocht voor niks, nu heb ik een nieuwe driver geprobeert van me mobo geluidskaart en me pc opnieuw opgestart, toen werkte me usb webcam micro ineens wel. maar me gewone micro niet... ?
Volgende dag pc aangezet en niks werkt meer. Usb webcam micro opnieuw ingeplugd en hij werkt weer, nu weet iedereen dat een usb webcam micro bagger kwaliteit heeft..
, dus is mijn vraag heeft iemand een oplossing om me normale micro te laten werken, dus op de roze ingang.. ? zover ik weet stonden de settings goed.. Help please
Volgende dag pc aangezet en niks werkt meer. Usb webcam micro opnieuw ingeplugd en hij werkt weer, nu weet iedereen dat een usb webcam micro bagger kwaliteit heeft..