Toon posts:

Office 2008 sluit niet goed af

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb enkele maanden geleden dit Office-pakket gekocht voor mijn nieuwe Mac Mini (C2D 2Ghz met 1GB RAM en Leopard als OS) en op zich werkt het programma goed. Enkel bij het afsluiten - ik werk vooral met Word en Excel - loopt het keer op keer fout. Als ik gewoon op 'stoppen' klik dan reageert Office helemaal niet. Ik moet iedere keer 'forceer stop' gebruiken om het programma effectief af te kunnen sluiten. Ik had gedacht dat dit via updates verholpen zou kunnen worden maar dit blijkt vooralsnog niet het geval. Ik heb ze nochtans allemaal gedownload - ook deze van enkele dagen terug.

Een vriend van mij heeft echter een Macbook Pro die nog onder Tiger draait en die heeft helemaal geen last van dit euvel. Zou Leopard dan hier aan de basis van liggen? Of is het niet zo eenvoudig?

Alvast bedankt voor de eventuele reacties!

• ruco88
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-02 15:04
Ik en vele anderen hebben geen problemen met office 2008 onder leopard. Ik ben bang dat het dus een voor jouw specifiek probleem is.

Heb je een herinstallatie van office al geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Een herinstallatie heb ik nog niet geprobeerd. Vervalt je productkey dan niet?

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-02 15:23
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 15:44:
Een herinstallatie heb ik nog niet geprobeerd. Vervalt je productkey dan niet?
tuurlijk niet :)

Zolang je maar niet onbeperkt op 1000 en 1 machines gaat installeren.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Office 2008 ondertussen al eens herinstalleerd en het heeft niets veranderd aan het probleem. Op verzoek van een (Mac-)vriend heb ik deze keer voor een handmatige installatie van de updates gekozen. Zowel voor als na de installatie van SP1 blijft Office 2008 slecht afsluiten. Heeft iemand eventueel nog een suggestie?