Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Setup mist bestanden

Pagina: 1
Acties:

• Santo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Ik heb net een nieuwe hdd (samsung 500 gig sata) gekocht en in mn computer gezet en nu probeer ik dus windows xp te installeren maar hij geeft elke keer een melding dat sommige bestanden geen geldige windows xp bestanden zijn.

Nu heb ik al 4 verschillende cd's geprobeerd, inclusief een legale cd.. en het zijn altijd andere bestanden waar hij vast loopt...
Nu probeerde ik cd te wisselen en te kijken of de bestanden wel goed waren op andere cd's.. dat lukte wel maar op een gegeven moment kreeg ik een BSOD met iets van: Memory management
Dus dat ging ook niet goed :P
Waar kan de fout zitten?

pc specs:
5 jaar oud..
P4 2.8 ghz
1 gig ram
MX 400
Asus P-500p mobo

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

een BSOD met iets van: Memory management
Als je een BSOD krijgt, wat ga je dan doen? :)
Kijk ook even in de FAQ's van zowel de hardware hoek als die van hier, er staan in allebei nuttige zaken die je eigenlijk al meteen zou na moeten gaan.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11 04:51
Grote kans dat XP die schijf niet op de juiste manier ziet. Er moeten wellicht extra drivers geladen worden tijdens het starten (F6 bij starten). Of kom je niet eens zo ver?

Mijn YouTube Channel

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:43
Snowwie schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 00:50:
Grote kans dat XP die schijf niet op de juiste manier ziet. Er moeten wellicht extra drivers geladen worden tijdens het starten (F6 bij starten). Of kom je niet eens zo ver?
Grote kans dat z'n geheugen brak is... of z'n cdrom speler.

UNOX: The worst operating system