[HD4850] Scanlines & Flikkering bij video in dual display

Pagina: 1
Acties:

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-04 10:19
Ik vroeg me af, bij gebrek aan een HD48xx ervaringen topic of ik hier m'n vraag kan stellen.
Zijn er meer mensen die last hebben van het volgende:

Ik heb een een HD4850 met daaraan aangesloten op DVI poort 1 een Samsung 22" scherm en op DVI poort 2 een Sony Bravia 40" LCD TV (met behulp van een 10m. DVI - HDMI kabel.

M'n bureaublad wordt vanaf het primaire scherm (Samsung op 1680x1050) extended naar het secundaire scherm (Sony Bravia op 1360x768). Voor m'n films draai ik Media Portal die dan automatisch de Sony Bravia pakt.
Deze setup werkte prima met m'n X1950XTX en met m'n vorige nVida 8800 GTS. Maar nu heb ik het probleem dat wanneer Media Portal is opgestart, ik last heb van een verticaal bewegende scanline, lopend van boven naar beneden en ook knipperingen op m'n Sony LCD TV.
Met games heb ik niet de 'scanline' nagenoeg niet, maar wel de flikkeringen

Wanneer ik niet in een dual display modus draai, en enkel m'n Sony LCD TV enable in CCC en de Samsung disable is er niets aan de hand.
Dus het lijkt wel alsof er niet twee schermen tegelijk gebruikt kunnen worden. Iemand bekend met dit probleem?

Modbreak:Split van Het ATi HD38XX Ervaringen Topic - Deel 6
Dit is daar offtopic, stop het gewoon in een los topic :)

[ Voor 11% gewijzigd door Ultraman op 09-07-2008 10:49 ]

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Verwijderd

Demon_Eyez schreef op maandag 07 juli 2008 @ 16:35:
Ik vroeg me af, bij gebrek aan een HD48xx ervaringen topic of ik hier m'n vraag kan stellen.
Zijn er meer mensen die last hebben van het volgende:

Ik heb een een HD4850 met daaraan aangesloten op DVI poort 1 een Samsung 22" scherm en op DVI poort 2 een Sony Bravia 40" LCD TV (met behulp van een 10m. DVI - HDMI kabel.

M'n bureaublad wordt vanaf het primaire scherm (Samsung op 1680x1050) extended naar het secundaire scherm (Sony Bravia op 1360x768). Voor m'n films draai ik Media Portal die dan automatisch de Sony Bravia pakt.
Deze setup werkte prima met m'n X1950XTX en met m'n vorige nVida 8800 GTS. Maar nu heb ik het probleem dat wanneer Media Portal is opgestart, ik last heb van een verticaal bewegende scanline, lopend van boven naar beneden en ook knipperingen op m'n Sony LCD TV.
Met games heb ik niet de 'scanline' nagenoeg niet, maar wel de flikkeringen

Wanneer ik niet in een dual display modus draai, en enkel m'n Sony LCD TV enable in CCC en de Samsung disable is er niets aan de hand.
Dus het lijkt wel alsof er niet twee schermen tegelijk gebruikt kunnen worden. Iemand bekend met dit probleem?
Ben er zelf niet bekend mee, maar wat ik doe als ik films afspeel op mn tv en ik wil die op volledige reso hebben (mn primary beeldscherm is maar 17"). Dan zet ik tv gewoon als primary en disable ik de andere. Enige wat je dan nodig hebt is een muis/toetsenbord om te gebruiken vanaf de bank. (ik weet niet of dit iets oplost, maar je kunt het misschien even uittesten)
Succes ermee iig

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-04 10:19
Ow, ik nu pas dat een mod het heeft opgesplitst... :$

@ hierboven. ja dat deed ik dus al .Lekker met draadloze keyboard en zapper op de bank. Maar zoals ik al aangaf het heeft altijd al gewerkt met twee schermen enabled bij m'n vorige kaarten.
(lekker gamen ook op die Bravia 8)

Alleen m'n Samsung uitzetten is dus niet genoeg. Moet hem echt disablen in CCC.
En alleen m'n Sony heeft er last van. Die Samsung knippert niet en heeft ook geen scanlines als ik die als scherm instel voor Media Portal/films kijken ed.
Dit slaat helemaal nergens op. Driver probleem misschien? heb er verder nog niemand over gehoord

[ Voor 19% gewijzigd door Demon_Eyez op 09-07-2008 15:19 ]

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover